KTO WIE?

1. Data: 2010-04-06 01:14:27

Temat: KTO WIE?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj nadano film jak młoda góralska para wyprowadzała się z domu
rodziców na swoje, obejrzałem kawałek tego filmu i nie wiem, jaki to zespół
grał, szukałem w programach tv ale nie znalazłem tytułu programu. Muzyka
przepiękna - można powiedzieć, że jak na mszy - odwieczne melodie życia .

2. Data: 2010-11-09 11:42:39

Temat: Re: KTO WIE?
Od: "Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> [...]
> zespół grał, szukałem w programach tv ale nie znalazłem tytułu programu.
> Muzyka przepiękna - można powiedzieć, że jak na mszy - odwieczne melodie

To byl zespol o nazwie: MYKWA

3. Data: 2010-11-09 11:45:42

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> To byl zespol o nazwie: MYKWA

Naprawdę? :)
Chcesz, żeby Sancho Pansla strzelił sobie w łeb?

P.

WINA
Można :-)
I jeszcze raz Wesołego Alleluja!
Czy częste nocne koszmary to zaburzenie psychiczne?
Paniom pogubionym