przetestuj się grupowiczu!

1. Data: 2010-04-06 03:10:33

Temat: przetestuj się grupowiczu!
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Może kogoś zainteresuje - dostałem informację od mojego kolegi:

***

Wraz z ekipą ekspertów z Uniwersytetu Warszawskiego pracujemy nad
stworzeniem narzędzia do badania predyspozycji zawodowych i osobowościowych
PROFESSIONAL PROFILES na stronie www.profilezawodowe.pl

Narzędzie będzie przydatne dla działów rekrutacji oraz osób zmieniających
pracę (poszukujących pracy).

Bardzo proszę o wypełnienie badania testowego, dzięki któremu bezpłatnie
uzyskasz wstępną informację zwrotną (w postaci raportu PDF) na temat swoich
predyspozycji zawodowych i cech osobowości.

(Po oficjalnym udostępnieniu narzędzia otrzymanie w/w raportu będzie
odpłatne).

Po wypełnieniu przynajmniej jednego testu, za kilkanaście tygodni osoby,
które wypełniły test uzyskają bezpłatny dostęp do wykonanej pełnej,
kompleksowej analizy swoich predyspozycji zawodowych.

Raport będzie również bardzo cenny w poznaniu własnych możliwości i
kompetencji.

Proszę o zalogowanie się na stronie www.profilezawodowe.pl (rejestracja
zajmie ok. 10 sekund) i wypełnienie przynajmniej 1 test (zestawu Alfa lub/i
Beta).

Po wypełnieniu testu proszę o opinię na temat funkcjonalności, pytań lub
otrzymanego raportu.

***

gdyby ktoś chciał wyrazić opinię tutaj, bardzo chętnie przekażę koledze.
pozdrawiam piątorannie.

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

2. Data: 2010-04-06 09:01:51

Temat: Re: przetestuj się grupowiczu!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mruk" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wykonywania pracy jest i powinno pozostac ocena wynikow dzialalnosci tego
> osobnika na powierzonym mu stanowisku.

> Nic dlugo nie pozostaje tajemnica. Smutny los osoby ktorej profil stanie
> sie wlasnoscia publiczna. W dzisiejszych czasach zadnych szans na
> "wslizgniecie" sie do jakiejs roboty poza ta jedyna do ktorej "narzedzie"
> go zaszufladkowalo i zadnej szansy na wykazanie sie. A wiec bedzie to
> szansa dla orlow? Nikt nie jest 100% doskonaly,orly tez maja swoje wady i
> wbrew wlasnemu i najblizszego otoczenia opinii potraktowani tym

Nie zapomnij o tym co tu nawypisywałeś, gdy będziesz np. zatrudniał nianię
dla swojego dziecka.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

3. Data: 2010-04-06 10:16:46

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szansa dla orlow? Nikt nie jest 100% doskonaly,orly tez maja swoje wady i
> wbrew wlasnemu i najblizszego otoczenia opinii potraktowani tym

Pracowałem w wielu firmach, i raczej nie spotyka się firmy o sensownym
sposobie oceny pracy. Na ogół ocenia się zdolność danego pracownika do
wkradnięcia w łaski szefa. OK- w małej, rodzinnej firmie jeszcze to często
potrafią- prawidłowo kogoś rozpoznać. W dużej- już nie (kwestia tych, którzy
za tą ocenę pracownika odpowiadają). Łowcy posad mają się więc dobrze. W
mojej firmie jest co najmniej kilku takich. Jeden bije rekordy- moim zdaniem
mógłby być dyrektorem chlewni, firmy informatycznej, drukarni, szkoły, etc.
Jeśli szef zauważy, że takich ludzi się zatrudnia w jego firmie, nad którą
już tak nie potrafi zapanować jak wtedy, kiedy była mała- to takie testy
mogą mu być pomocne. Zgoda, nie są one idealne- ale jaki wybór?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

4. Data: 2010-04-06 10:27:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Apr 2010 12:16:46 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> potrafią- prawidłowo kogoś rozpoznać. W dużej- już nie (kwestia tych, którzy

Dokładnie.
W małej rodzinnej firmie po prostu rekrutuje pracowników ktoś z włąacicieli
i on wie dokłądnie, czego szuka, a nie robi tego inny pracownik, któremu w
zasadzie nie zależy, aby przyjąć kogoś lepszego od siebie ;-)

5. Data: 2010-04-06 11:24:10

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-kwiecień-10, Mruk wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> Nic innego jak ocenianie ludzi po ubraniu,kolorze skory czy religii.
> Zadnej szansy na wykazanie sie w "robocie" - "narzedzie" wykazalo ze

czy to narzędzie ocenia kogoś po ubraniu, kolorze skóry czy religii?
wręcz przeciwnie. poza tym - ono nie ocenia.
ono tworzy profil osobowości.
z założenia - w psychologii osobowość nie jest oceniana jako gorsza czy
lepsza. można mówić jedynie o typie osobowościowym, który jest bardziej
przydatny na pewnych typach stanowisk. i przeważnie testy traktuje się
uzupełniająco.

> [...]
> "narzedzie" stanie sie w 100% doskonale i w 100% nieomylne,kariera
> zawodowa wielu mlodych ludzi zostanie zlamana zaraz na starcie i raz na

mam nadzieję, że nie będzie nigdy narzędzi w 100% doskonałych i
nieomylnych.

> Jedynym uczciwym i obiektywnym sprawdzianem przydatnosci osobnika do
> wykonywania pracy jest i powinno pozostac ocena wynikow dzialalnosci
> tego osobnika na powierzonym mu stanowisku.

ale to niemożliwe realu. jeśli masz 300-tu kandydatów na jedno miejsce, to
w jaki sposób dasz im możliwość, o której mówisz?

> Nic dlugo nie pozostaje tajemnica. Smutny los osoby ktorej profil stanie
> sie wlasnoscia publiczna.

równie dobrze wszystkie informacje z portali społecznościowych, rozmów
rekrutacyjnych mogą wyciec.

> Nikt nie jest 100% doskonaly,orly tez maja
> swoje wady i wbrew wlasnemu i najblizszego otoczenia opinii potraktowani
> tym "narzedziem" moga slabiutko wypasc.

oczywiście. dlatego psychologowie powinni o tym wiedzieć i ci których ja
spotykam, raczej o tym wiedzą :)

--

Gienadij Zuganow przeczytał bajkę o Śpiącej Królewnie.
Zamyślił się i z pewnym wahaniem udał się na Plac Czerwony.

6. Data: 2010-04-06 16:24:52

Od: Mruk <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2010-04-06 17:15:52

Od: Mruk <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
+
> Pracowałem w wielu firmach, i raczej nie spotyka się firmy o sensownym
> sposobie oceny pracy. Na ogół ocenia się zdolność danego pracownika do
> wkradnięcia w łaski szefa.

Widocznie mamy inne doswiadczenia. Niewatpliwie jest skrajna glupota
walka z szefem, ale to nie znaczy ze trzeba sie podlizywac.Inteligentny
szef doskonale wie kto naprawqde "ciagnie wozek".

OK- w małej, rodzinnej firmie jeszcze to
> często potrafią- prawidłowo kogoś rozpoznać.
Jw,mamy inne doswiadczenia.Praca w malej rodzinnej (podkreslam
"rodzinnej") firmie to strata czasu, nerwow i masa frustracji. Tam
zawsze obowiazuje zasada "blizsza koszula cialu" i zeby obcy dla dobra
firmy popelnil harakiri to i tak daleko nie zajedzie. Niech nie wspomne
strasznej (dla mnie) atmosfere. Dla mnie z punktu widzenia pracownika
male rodzinne firmy to czysta "zaraza" jezeli chodzi o prace w nich.

W dużej- już nie (kwestia
> tych, którzy za tą ocenę pracownika odpowiadają). Łowcy posad mają się
> więc dobrze.

Nic zlego byc "lowca" tak sie znajduje swoje miejsce w zyciu. Tak dlugo
jak pracodawca dostaje to za co placi uklad jest prawidlowy.Siedziec na
jednym "stolku' i czekac az zycie cie wynagrodzi to zla i zawodna metoda.

W mojej firmie jest co najmniej kilku takich. Jeden bije
> rekordy- moim zdaniem mógłby być dyrektorem chlewni, firmy
> informatycznej, drukarni, szkoły, etc.

Nic tylko pozazdroscic im wszechstronnosci i umiejetnosci znalezienia
sie w kazdej sytuacji. Tacy przy odrobinie szczescia dostaja sie na
szczyt "drabiny".

Jeśli szef zauważy, że takich
> ludzi się zatrudnia w jego firmie, nad którą już tak nie potrafi
> zapanować jak wtedy, kiedy była mała- to takie testy mogą mu być
> pomocne. Zgoda, nie są one idealne- ale jaki wybór?

hehe, szef ktory potrzebuje testu zeby ocenic pracownika to nie szef a
dupa ktory sam powinien byc zdjety ze stanowiska przez swojego szefa.
Chyba...ze jego szef jest tez duren wtedy.....eh, lepiej zmienmy temat,
swiata tutaj nie naprawimy :-).
Pozdrawiam.

8. Data: 2010-04-06 17:38:51

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dupa ktory sam powinien byc zdjety ze stanowiska przez swojego szefa.
> Chyba...ze jego szef jest tez duren wtedy.....eh, lepiej zmienmy temat,

ale chodzi o moment rekrutacji, a nie oceny pracy i pracownika.
o kandydatów.

--

z cyklu: Pytania Ryszarda.
- a czym nie wolno pompować rowera?

9. Data: 2010-04-06 17:39:09

Od: Mruk <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:

> Nie zapomnij o tym co tu nawypisywałeś, gdy będziesz np. zatrudniał
> nianię dla swojego dziecka.
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Nic takiego nigdy nie bedzie mialo miejsca.Zaden test na swiecie nie
zagwarantuje mi ze niania dla swietego spokoju nie bedzie poila dziecka
kompotem z makowek.

Niedawno czytalem o testach/opiniach bardzo znanej firmy w branzy
samochodowej. Oceniaja samochody na podstawie ilosci zgloszonych przez
uzytkownikow usterek.
Dla przecietnego czytelnika ich opinii sprawa oczysista, to auto nalezy
kupic bo mialo tylko 30 usterek na 100 aut sprzedanych, a inne nalezy
unikac bo mialo 80 usterek na sto.

O czym przecietny czytelnik nie wie,fakt jest taki, ze dla tej firmy nie
ma znaczenia jaka to byla usterka.
Moze byc tak ze:
w tych 100 zglosznych wiekszosc dotyczyla nieistotnych drobiazgow np.
zdaniem zglaszajacego nadmierny szum wiatru.
A w przypadku polecanego auta z 30 tylko usterkami moglo byc tak ze 5
wywalilo korbowody przez sciane bloku silnika,a w kilku innych skrzynia
biegow sie rozsypala.
Piszac powyzsze chce powiedziec ze testy, profesjonalne opinie,
statystyki itp to bardzo niepewne i zawodne narzedzie.

10. Data: 2010-04-06 17:52:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-kwiecień-10, Mruk wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Piszac powyzsze chce powiedziec ze testy, profesjonalne opinie,
> statystyki itp to bardzo niepewne i zawodne narzedzie.

co proponujesz w przypadku rekrutacji masowej na jakieś stanowisko w takim
razie?

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

KTO WIE?
WINA
Można :-)
I jeszcze raz Wesołego Alleluja!
Czy częste nocne koszmary to zaburzenie psychiczne?