Re: przetestuj się grupowiczu!

From: Mruk <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: przetestuj się grupowiczu!
Date: Tue, 06 Apr 2010 09:24:52 -0700

tren R wrote:
> Może kogoś zainteresuje - dostałem informację od mojego kolegi:
>
> ***
>
> Wraz z ekipą ekspertów z Uniwersytetu Warszawskiego pracujemy nad
> stworzeniem narzędzia do badania predyspozycji zawodowych i osobowościowych
> PROFESSIONAL PROFILES na stronie www.profilezawodowe.pl
>
> Narzędzie będzie przydatne dla działów rekrutacji oraz osób zmieniających
> pracę (poszukujących pracy).
>
> Bardzo proszę o wypełnienie badania testowego, dzięki któremu bezpłatnie
> uzyskasz wstępną informację zwrotną (w postaci raportu PDF) na temat swoich
> [...]
Opinie? Narzedzia do badania predyspozycji zawodowych i osobosciowych?

Niewatpliwie przez dzialy kadr bedzie to wielce kochane "sito". To
"narzedzie" to czyste, skonczone dranstwo ktore powinno byc prawnie
zabronione. To nic innego jak szufladkowanie ludzi raz i na cale zycie.
Nic innego jak ocenianie ludzi po ubraniu,kolorze skory czy religii.
Zadnej szansy na wykazanie sie w "robocie" - "narzedzie" wykazalo ze
jestes xyz i wynocha.

Nic nie jest doskonale. Zanim (watpie czy kiedykolwiek) to tzw
"narzedzie" stanie sie w 100% doskonale i w 100% nieomylne,kariera
zawodowa wielu mlodych ludzi zostanie zlamana zaraz na starcie i raz na
zawsze.

Jedynym uczciwym i obiektywnym sprawdzianem przydatnosci osobnika do
wykonywania pracy jest i powinno pozostac ocena wynikow dzialalnosci
tego osobnika na powierzonym mu stanowisku.

Nic dlugo nie pozostaje tajemnica. Smutny los osoby ktorej profil stanie
sie wlasnoscia publiczna. W dzisiejszych czasach zadnych szans na
"wslizgniecie" sie do jakiejs roboty poza ta jedyna do ktorej
"narzedzie" go zaszufladkowalo i zadnej szansy na wykazanie sie. A wiec
bedzie to szansa dla orlow? Nikt nie jest 100% doskonaly,orly tez maja
swoje wady i wbrew wlasnemu i najblizszego otoczenia opinii potraktowani
tym "narzedziem" moga slabiutko wypasc.