KUCHENKA GAZOWA A BLACHA ZE SZKLANYM DNEM

1. Data: 2005-12-25 09:05:00

Temat: KUCHENKA GAZOWA A BLACHA ZE SZKLANYM DNEM
Od: "aprilas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkim jeszcze świątecznie. Gwiazdorek (tj. wielkopolska wersja św.
Mikołaja;-) przyniósł mi tortownicę ze szklanym dnem. Mam kuchenkę gazową z
gazowym piekarnikiem. Przed włożeniem ciasta muszę zawsze nagrzać piekarnik
(działa w ten sposób, że po nastawieniu na jakąś tam temp. płomień jest na
początku b. duży, potem sam się zmniejsza, więc nie mogę wkładać wcześniej).
I tu pytanie - czy do nagrzanego piekarnika mogę włożyć taką tortownicę, czy
dno pęknie? Macie jakieś doświadczenia w tej materii?

Ania

2. Data: 2005-12-26 11:38:36

Temat: Re: KUCHENKA GAZOWA A BLACHA ZE SZKLANYM DNEM
Od: Lesława Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aprilas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy
> dno pęknie? Macie jakieś doświadczenia w tej materii?

Dno jest z żaroodpornego szkła.

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

Kobiety tylko dlatego tak się stroją,
że oko mężczyzny jest lepiej rozwinięte niż jego rozum :-)
http://leslawa-ignaszewska.com

3. Data: 2005-12-29 17:22:51

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dno jest z żaroodpornego szkła.
>
> --
> pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

To ja wiem, inaczej w ogóle nie można by jej używać w piekarniku. Wiem, że bez
problemu można takie blaszki używać w piekarnikach elektrycznyc np. z
termoobiegiem, gdzie nie trzeba wkładac do silnie nagrzanego piekarnikua. W
tym przypadku piekarnik musi być nagrzany i chodzi o różnice temperatur!

4. Data: 2005-12-30 20:24:56

Od: Lesława Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tym przypadku piekarnik musi być nagrzany i chodzi o różnice temperatur!

To chyba normalne, że nie wkładasz ciasta do zimnego piekarnika i sądzę, że
producent to przewidział :)
Wkładałam nie raz naczynie żaroodporne do naprawdę gorącego piekarnika i
nic się nie działo.

CHRIST: THE ARRIVAL
CHRIST: THE ARRIVAL
[OT] Pytanie o sprzęt do kuchni