KWAS CHLEBOWY

11. Data: 2007-12-02 17:55:02

Temat: Re: KWAS CHLEBOWY
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szymuś" <pwdi_@_friko3.onet.pl> wrote in message
news:huuofkakkjba.dlg@Szymus.pwdi...
> Klarujesz piwo w jakiś specjalny sposób przed butelkowaniem ?

Po co? Z fermentora piwo przez kranik trafia prosto do butelek sklarowane w
sposób naturalny - ktanik jest wyżej niż dno, więc osady zostają. Na kranik
naciągam wężyk ze szklaną rurką na końcu której jest zaworek - otwiera się
gdy przyciśnięty do dna butelki - nie grozi przelaniem. Drugie rozwiązanie -
lejek z pływakiem.

12. Data: 2007-12-03 03:55:56

Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też nieklaruję specjalnie chociaż ostatniomusiałem długo czekać aż dojrzeje
w butelce i bardzo długo było mętne. Może to było związane z konkretnym
gatunkiem piwa które robiłem (Executiv Bitter). Do tej pory klarował mi się
i dojrzewało od 2 do 4 tygodni. TO ostatnie musiało dojrzewać 12 tygodni.
Oczywiście im dłużej stoi tym lepiej :) (Piwo).

--
"Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
wygląd lichy i durnowaty tak,

Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

13. Data: 2007-12-03 04:40:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście im dłużej stoi tym lepiej :) (Piwo).

Nie tylko. Ale trzeba być ostrożnym, aby się nie przełamać przed czasem...

14. Data: 2007-12-03 23:54:20

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Szymuś" <pwdi_@_friko3.onet.pl> wrote in message

> Klarujesz piwo w jakiś specjalny sposób przed butelkowaniem ?

Moglbys szmato pierdolona nie karmic trolla?
Ochujales, czy stara cie zjebala z 10pietra jak byles gowniarzem przyglupie,
ze nie zauwazasz komu w ogole odpisujesz?
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

15. Data: 2007-12-04 07:21:10

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:
> Moglbys szmato pierdolona nie karmic trolla?
> Ochujales, czy stara cie zjebala z 10pietra jak byles gowniarzem
> przyglupie, ze nie zauwazasz komu w ogole odpisujesz?

Bluzeczku nasz, synusiu!
Prosiłem, żebyś nie wyskakiwał przed starszych. Jak uznamy, że ktoś jest
troll, to zareagujemy. Nie twoim malutkim słabiutkim rozumkiem
decydować, kto tu jest trollem. Dobrze? Wiem, że denerwujesz się, że no
cię (ADHD?), że nie wiesz co i czy w ogóle coś ci Mikołaj przyniesie,
ale spokojnie, bo będzie TYLKO rózga.
A, przy okazji: poproś tatusia, to jak będzie miał dobry humor pokaże ci
jak robić znaki diakryt... przepraszam: jak pisać polskimi literkami. Bo
są takie, wiesz?
Wtedy mógłbyś swój wokabul... przepraszam: słowniczek rozszerzyć, o
takie słowa jak:
prąć - tobie wychodzi: prac - głupie, nie?
członek - tobie wychodzi: czlonek - j.w.
gówniarz - tobie wychodzi (patrz wyżej!) gowniarz
poróbstwo - tobie... a tobie nie wychodzi, nie znasz tego.
Ale: zawszeć to mógłbyś kumplom zaimponować jakimś nowym słówkiem, nie
"slowkiem". Jeśli zdasz do gimnazjum, to ci się to przyda, uwierz mi!
Bo tak w ogóle, to język polski dla słów powszechnie uznanych za
obelżywe czy nieeleganckie, zarezerwował uproszczoną pisownie, żeby
matołki takie jak... no dobra, po prostu: matołki, nie miały problemu:
kurwa czy kórwa, chuj czy huj (a i tak mają, co nie? zauważyłeś, że
często piszesz na murach HWDP? A nie tak powinno być, tylko CWDP!).
W każdym razie wujek Jacek i inni z tej grupy chyba ci się złożą na
słowniczek języka polskiego (nie napisałbyś, jak to uczyniłeś, "piecząc"
tylko "piekąc". Wiem, śpieszyłeś się, ojciec w drzwiach, a ty przy
kompie...) albo i gwary uczniowskiej. I nie obrażaj się na takie
określenia jak: "głąb", "dureń", "matołek", a wiesz dlaczego?
Bo w stosunku do ciebie są trafnie użyte.
Niestety.
Trzymam kciuki za twojego Mikołaja!

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

16. Data: 2007-12-04 07:39:19

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski pisze:

> Prosiłem, żebyś nie wyskakiwał przed starszych. Jak uznamy, że ktoś jest
> troll, to zareagujemy.

Bez liczby mnogiej, z łaski swojej.

Jedynie Bluzgacz publicznie zareagował tu na haniebne szowinistyczne
teksty. Reszta pominęła obojętnym milczeniem lub schowała głowy w piasek.
Więc może sobie odpuść ten "dydaktyzm".
--
BBjk

17. Data: 2007-12-04 07:59:29

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski pisze:

> Prosiłem, żebyś nie wyskakiwał przed starszych. Jak uznamy, że ktoś
>jest troll, to zareagujemy.

Bez liczby mnogiej, z łaski swojej.

Jedynie Bluzgacz publicznie zareagował tu na haniebne rasistowskie

18. Data: 2007-12-04 08:37:05

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk pisze:

> Bez liczby mnogiej, z łaski swojej.
>
> Jedynie Bluzgacz publicznie zareagował tu na haniebne rasistowskie
> teksty. Reszta pominęła obojętnym milczeniem lub schowała głowy w piasek.
> Więc może sobie odpuść ten "dydaktyzm".

Taki ktoś jak t.zw. Bluzgacz na pewno nie pomoże w tłumieniu
rasistowskich odruchów.
Nikt ci nie broni go bronić, a nawet popisać coś w jego stylu na forum
grupy.

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

19. Data: 2007-12-04 09:27:11

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Dec 2007 08:59:29 +0100, BBjk napisał(a):

> Jedynie Bluzgacz publicznie zareagował tu

Uderz w stół - nożyce się odezwą. Widocznie poczuł się osobiście(sic!)
dotknięty. Ty też, jak widzę.

> na haniebne rasistowskie

Informacyjne, nawet nie odkrywcze.

> teksty. Reszta pominęła obojętnym milczeniem lub schowała głowy w piasek.

Reszty tekst ten widocznie nie dotyczył, skoro się w jego sprawie nie
wypowiada. Twoja nagła sympatia do Bluzgacza w aspekcie tematyki tekstu
jest zastanawiająca - "...wszystkich krajów - łączcie się"?

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka

20. Data: 2007-12-04 17:15:24

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

BBjk wrote:

> Jedynie Bluzgacz publicznie zareagował tu na haniebne szowinistyczne
> teksty. Reszta pominęła obojętnym milczeniem lub schowała głowy w piasek.

Prawdopodowbnie dlatego "reszta" nie widzi tych tekstow, bo ma trolle
gleboko w KFie. Dopiero, jak jakis osiol zacznie cytowac, wychodza na
swiatlo dzienne te wszelakie paskudztwa. Niektore przegladarki mozna tak
ustawic, ze wylapuja poszczegolne kluczowe slowa, i eliminuja te posty.
Ty wolisz nie wsadzac osobnikow do KFa i zatruwac sobie powietrze
szowinizmami, antysemityzmem, czarnogrodem, itp., ja wole czytac
normalnych ludzi, i eliminowac trolle zanim pojawia sie na moim ekranie.
Czego i Tobie serdecznie zycze.
MB

Strudel de la "Tía Elvira"
dania andrzejkowe?