KWAS CHLEBOWY

31. Data: 2007-12-04 23:56:37

Temat: Re: KWAS CHLEBOWY
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Dec 2007 00:54:27 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> PS Nie zlosc sie, bo ci zylka peknie.
> Urazilem pamiec o dziadku, czy jak?

Urazić? Ty? - ty sam siebie obrażasz, wsobnie...
:-))))))))))))))))))))
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka

32. Data: 2007-12-05 00:05:38

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Urazić? Ty? - ty sam siebie obrażasz, wsobnie...
> :-))))))))))))))))))))

Im wiecej ":)" tym bardziej sie sama pocieszasz, znowu afirmacjami
zapodajesz do siebie.
Juz wiadomo, ze tak wlasnie robisz - probujesz dorobic humor do swoich
tekstow, obrocic w zart - zeby nie bolalo tak bardzo to, jak ktos pojedzie
po tobie kobylo.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

33. Data: 2007-12-05 09:43:41

Temat: OT było -> Re: KWAS CHLEBOWY
Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Poczułem się jakby wywołany do odpowiedzi, tak na chwilę tylko... etyka
> bez estetyki to jak treść bez formy, nie istnieje, bo nie ma jak
> zaistnieć; jak forma plugawa, to żeby treść najlepsza była... ale
> cóż... jestem estetą, czyn, jak niepiękny, to i nie chwalebny ;o)

Jeśli chcesz pogawędzić o estetyce, matce etyki i ich rodzinnych
związkach, i o wyborach estetycznych <-> moralnych, zapraszam na priw.
Ani tutaj, na pl.rec.kuchni miejsce odpowiednie, ani ochota szczególna.
--
Bbjk, jeszcze przelotem

34. Data: 2007-12-10 07:18:53

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:
> [...]
> dajac do zrozumienia, ze sa jelopami, ktore daja sie wciagac w takie
> zalosne insynuacje. Wiem, ze jestes zyciowa pizda, ale czy od razu
> trzeba klamac, tworzyc mity (mitomanie skretynialy), zeby wychodzic na
> bardziej przekonywujacego? Ten tekst ze slownikiem i do tego ten z ojcem
> jednoznacznie wskazuja, ze jestes tepym cieciem o mentalnosci megadebila.
> Tym samym upokorzyles sie do reszty, a i ja nie zapomne o twoim poscie i
> sadze, ze bedziesz jeszcze mial okazje nie raz poszczekac, tak jak suka
> pansravista, ktora wlasnie jest na etapie nauki aportowania.

Uj, zapiekło?
A tego wykwintnego stylu to się uczyłeś u profesora Pająka?
Obetrzyj smarki, głąbie (nie - glabie), idź pozbieraj puszki, kup sobie
klawiaturę z polskimi znakami, będziesz mógł po polsku pisać. Jak się
nauczysz, oczywiście.
Acha, ja ciebie też, matole, pamiętam z jakiejś regionalnej. Nic się nie
zmieniło - żałosne wynurzenia tumana z Psiej Wólki.
Po co oni ciągną Internet tak głęboko?

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

35. Data: 2007-12-10 18:48:13

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> wrote in message

> [...]
> Acha, ja ciebie też, matole, pamiętam z jakiejś regionalnej. Nic się nie
> zmieniło - żałosne wynurzenia tumana z Psiej Wólki.

Wiem, wiem - jestes jednym z tych wkurwionych wroclawiaczkow, ktorych
zabolalo jak napisalem pare prawdziwych slow (1,5roku temu) o waszym miescie
i zestawilem go z Poznaniem, ktory oczywiscie przewyzsza caly ten Wroclaw,
ale tepaki nie potraficie tego pojac.
Brudasy i nieroby.
Koncze dyskusje z toba, bo jestes niereformowalnym idiota i zaczynasz sie
powtarzac.
Drugi raz ciagniesz te same pierdoly w poscie, naprawde tepactwo jest u
ciebie wrodzone.
Ale ja swoj cel osiagnalem, poniewaz zrobiles z siebie kretyna. A taki niby
w porzadku byles...
Wydalo sie jednak, ze jestes zwyklym prostakiem i chamem. Dziekuje za uwage.

36. Data: 2007-12-10 21:27:54

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> [...]
> niby w porzadku byles...
> Wydalo sie jednak, ze jestes zwyklym prostakiem i chamem. Dziekuje za

Za dużo powtórzeń. Braki w umiejętności wypowiedzenia się, telepawka,
co? Łapki się pocą, chciałoby się jakoś dowalić, a tu - kurcze - same
pierdoły do głowy przychodzą.
Wypad, głupku!

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

37. Data: 2007-12-11 20:06:37

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski ruchając własną matke jedną ręką pisze:

> Za dużo powtórzeń. Braki w umiejętności wypowiedzenia się, telepawka,
> co? Łapki się pocą, chciałoby się jakoś dowalić, a tu - kurcze - same
> pierdoły do głowy przychodzą.
> Wypad, głupku!

ja myśle że powinieneś wyjąć huja z dópy

Strudel de la "Tía Elvira"
dania andrzejkowe?
Pekluję szynki :-)
Witam i od razu pytam. (Wawa).