Re: KWAS CHLEBOWY

From: "Bluzgacz" <p...@w...org>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: KWAS CHLEBOWY
Date: Mon, 10 Dec 2007 19:48:13 +0100

"Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> wrote in message
news:fjip8q$n11$1@news.dialog.net.pl...

> Uj, zapiekło?
> A tego wykwintnego stylu to się uczyłeś u profesora Pająka?
> Obetrzyj smarki, głąbie (nie - glabie), idź pozbieraj puszki, kup sobie
> klawiaturę z polskimi znakami, będziesz mógł po polsku pisać. Jak się
> nauczysz, oczywiście.
> Acha, ja ciebie też, matole, pamiętam z jakiejś regionalnej. Nic się nie
> zmieniło - żałosne wynurzenia tumana z Psiej Wólki.
> Po co oni ciągną Internet tak głęboko?

Wiem, wiem - jestes jednym z tych wkurwionych wroclawiaczkow, ktorych
zabolalo jak napisalem pare prawdziwych slow (1,5roku temu) o waszym miescie
i zestawilem go z Poznaniem, ktory oczywiscie przewyzsza caly ten Wroclaw,
ale tepaki nie potraficie tego pojac.
Brudasy i nieroby.
Koncze dyskusje z toba, bo jestes niereformowalnym idiota i zaczynasz sie
powtarzac.
Drugi raz ciagniesz te same pierdoly w poscie, naprawde tepactwo jest u
ciebie wrodzone.
Ale ja swoj cel osiagnalem, poniewaz zrobiles z siebie kretyna. A taki niby
w porzadku byles...
Wydalo sie jednak, ze jestes zwyklym prostakiem i chamem. Dziekuje za uwage.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com