Re: KWAS CHLEBOWY

From: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: KWAS CHLEBOWY
Date: Mon, 10 Dec 2007 08:18:53 +0100

Bluzgacz pisze:
> Infantylny przyglupie, milo mi ze poswiecasz tyle tresci mojej osobie.
> Cokolwiek tam piszesz, potwierdzasz tylko, ze nie jestem ci obojetny i
> ze jestem dla ciebie kims waznym.
> Nawet puszcze w niepamiec twoje suche teksty i mnogosc bzdur, ktore
> zwykles pisac chociazby na ktorejs z regionalnych grup.
> Naprawde zalosne jest czepianie sie braku uzywania polskich znakow w
> moich postach - to oznaka tego, ze nie masz sie do czego przypierdolic,
> a chciales zaistniec. Po to by zwrocic na siebie uwage i zyskac w oczach
> [...]

Uj, zapiekło?
A tego wykwintnego stylu to się uczyłeś u profesora Pająka?
Obetrzyj smarki, głąbie (nie - glabie), idź pozbieraj puszki, kup sobie
klawiaturę z polskimi znakami, będziesz mógł po polsku pisać. Jak się
nauczysz, oczywiście.
Acha, ja ciebie też, matole, pamiętam z jakiejś regionalnej. Nic się nie
zmieniło - żałosne wynurzenia tumana z Psiej Wólki.
Po co oni ciągną Internet tak głęboko?

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!