Re: KWAS CHLEBOWY

From: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: KWAS CHLEBOWY
Date: Tue, 04 Dec 2007 08:21:10 +0100

Bluzgacz pisze:
> Moglbys szmato pierdolona nie karmic trolla?
> Ochujales, czy stara cie zjebala z 10pietra jak byles gowniarzem
> przyglupie, ze nie zauwazasz komu w ogole odpisujesz?

Bluzeczku nasz, synusiu!
Prosiłem, żebyś nie wyskakiwał przed starszych. Jak uznamy, że ktoś jest
troll, to zareagujemy. Nie twoim malutkim słabiutkim rozumkiem
decydować, kto tu jest trollem. Dobrze? Wiem, że denerwujesz się, że no
cię (ADHD?), że nie wiesz co i czy w ogóle coś ci Mikołaj przyniesie,
ale spokojnie, bo będzie TYLKO rózga.
A, przy okazji: poproś tatusia, to jak będzie miał dobry humor pokaże ci
jak robić znaki diakryt... przepraszam: jak pisać polskimi literkami. Bo
są takie, wiesz?
Wtedy mógłbyś swój wokabul... przepraszam: słowniczek rozszerzyć, o
takie słowa jak:
prąć - tobie wychodzi: prac - głupie, nie?
członek - tobie wychodzi: czlonek - j.w.
gówniarz - tobie wychodzi (patrz wyżej!) gowniarz
poróbstwo - tobie... a tobie nie wychodzi, nie znasz tego.
Ale: zawszeć to mógłbyś kumplom zaimponować jakimś nowym słówkiem, nie
"slowkiem". Jeśli zdasz do gimnazjum, to ci się to przyda, uwierz mi!
Bo tak w ogóle, to język polski dla słów powszechnie uznanych za
obelżywe czy nieeleganckie, zarezerwował uproszczoną pisownie, żeby
matołki takie jak... no dobra, po prostu: matołki, nie miały problemu:
kurwa czy kórwa, chuj czy huj (a i tak mają, co nie? zauważyłeś, że
często piszesz na murach HWDP? A nie tak powinno być, tylko CWDP!).
W każdym razie wujek Jacek i inni z tej grupy chyba ci się złożą na
słowniczek języka polskiego (nie napisałbyś, jak to uczyniłeś, "piecząc"
tylko "piekąc". Wiem, śpieszyłeś się, ojciec w drzwiach, a ty przy
kompie...) albo i gwary uczniowskiej. I nie obrażaj się na takie
określenia jak: "głąb", "dureń", "matołek", a wiesz dlaczego?
Bo w stosunku do ciebie są trafnie użyte.
Niestety.
Trzymam kciuki za twojego Mikołaja!

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!