Kabi - serdecznie odradzam!

1. Data: 2004-10-12 09:30:57

Temat: Kabi - serdecznie odradzam!
Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jeśli ktos z Was zastanawia się nad zakupem szklanej kabiny prysznicowej
firmy Kabi, niech sobie da spokój.
Po kilku miesiącach użytkowania w czasie naszej nieobecności jedno ze
drzwi (kabina Paulo2) rozsypało sę w drobny mak bez żadnej widocznej
przyczyny. Wolę nie myśleć, co by było, gdyby w tym momencie ktoś był w
łazience... Dość że pralka jest zniszczona. Producent twierdzi, że szkło
jest hartowane bezpiecznie. No, wielkie dzięki...
Na razie złożyliśmy reklamację, i czekamy w nadziei że ją uznają.

Czy takie rzeczy się zdarzają? Czy to tylko kosmiczny pech?

Pozdrawiam
Bebe

1. Data: 2004-10-12 10:07:06

Temat: Re: Kabi - serdecznie odradzam!
Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bebe1" <b...@s...man.poznan.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:416BA450.36EB5A48@spam-precz.man.poznan.pl.inva
lid...
> [...]
> Na razie złożyliśmy reklamację, i czekamy w nadziei że ją uznają.
>
> Czy takie rzeczy się zdarzają? Czy to tylko kosmiczny pech?

No niestety, ale ze szkłem hartowanym takie rzeczy się zdarzają.
Mnie kiedyś rozprysła się szyba od piekarnika,
a opowieści o rozsypujących się naczyniach ze szkła hartowanego
(arcoroc itp.) to już nie zliczę.

Witek

1. Data: 2004-10-12 12:45:15

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na razie złożyliśmy reklamację, i czekamy w nadziei że ją uznają.
>
> Czy takie rzeczy się zdarzają? Czy to tylko kosmiczny pech?

A owszem mi sie zdarzyło w "Pablo 1" szklo mrozone (podobna do Twojej tylko
sklada sie z 2 elementow). Firma Kabi gwarancji nie uznala wymiana szyby 330
PLN - czekalem 3 tygodnie. Informacje, ze gwarancji nie uznaja listonosz
przyniosl szybciej niz przyjechala komisja na ogledziny - wniosek komisja to
pic na wode i tak nie uznadza; po sadach nie wluczylem sie, bo ni jak nie ma
udowodnic, ze szyba poszla sama.

Tak czy owak wiecej niczego z Kabi juz nie kupie, szczegolnie, ze Sanplast
szyby wymienia w ramach gwarancji.

Wojtek

p.s. moja pablo1 to 3-cia w tym roku w sklepie, w ktorym ja kupilem (1
reklamacja uznana, ale poprzez fakt iz szyba byla zle zahartowana).

1. Data: 2004-10-12 12:59:38

Od: "Kris" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lid...
> Witam,
>
> jeśli ktos z Was zastanawia się nad zakupem szklanej kabiny prysznicowej

Ja mam kabinę kabi od roku i na razie odpukać nie ma problemów, ale po tym
co napisaliście strach się kąpać :-O

k.

1. Data: 2004-10-12 13:06:00

Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

wojtusj napisał(a):

> [...]
>
> p.s. moja pablo1 to 3-cia w tym roku w sklepie, w ktorym ja kupilem (1
> reklamacja uznana, ale poprzez fakt iz szyba byla zle zahartowana).

No to mnie pocieszyłeś...
Czy u Ciebie była jakaś konkretna przyczyna pęknięcia szyby?
My podejrzewamy, że u nas jest to kwestia właśnie złego zahartowania
szyby i naprężeń, ale w jaki sposób udowodnić to szanownej komisji?
W dniu katastrofy zrobiliśmy zdjęcia, po czym mąż usunął resztki szkła i
zabezpieczył kabiną folią tak, żeby jakoś można się było kąpać.. Oni
chyba nie oczekują, że pokrzywdzony klient będzie 3 tygodnie znosił
odłamki szkła w łazience czekając aż łaskawie przyjadą na oględziny?
A poza wszystkim jak tu teraz spokojnie korzystać z łazienki? Ja się
teraz po prostu boję że trzaśnie kolejna szyba...
Kurcze, trzeba było zdecydować się na wannę...

Pozdrowienia i dzięki za wypowiedzi.
Beata

1. Data: 2004-10-12 13:43:39

Od: Adam <U...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A poza wszystkim jak tu teraz spokojnie korzystać z łazienki? Ja się
> teraz po prostu boję że trzaśnie kolejna szyba...
> Kurcze, trzeba było zdecydować się na wannę...

Sadzisz, ze obyloby sie bez problemow ? :)

Wlasnie czekam na dostawe nowej wanny !
Po zabudowaniu okazalo sie, ze woda nie splywa do konca i zostaje kaluza.
Diagnoza - krzywe dno.

Mam za zle majstrowi, ze nie sprawdzil tak podstawowej sprawy jak splyw
we wannie, sobie, ze nie siedzialem z nim cale dnie, ale glowna wina
jest producenta.
Musialem zburzyc zabudowe wanny, stracic mnostwo czasu, nerowow,
telefonow, kupic plytki, kleje, fugi i robic od nowa. Bede staral sie o
rekompensate od producenta. Akurat gwarancja obejmuje wady fabryczne PO
ZABUDOWANIU, wiec wnioskuje, ze pokryja rowniez koszty... moze to
pobozne zyczenia...

Adam

1. Data: 2004-10-13 05:12:56

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bebe1" <b...@s...man.poznan.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:416BD6B8.34453AA@spam-precz.man.poznan.pl.inval
id...

> [...]
> My podejrzewamy, że u nas jest to kwestia właśnie złego zahartowania
> szyby i naprężeń, ale w jaki sposób udowodnić to szanownej komisji?

Jesli rozsypala sie w drobne kawalki to komisja stwierdzi, iz byla dobrze
zahartowana. Jezeli pozostaly jakies wieksze kawalki niepopekanego szkla to
moze sie uda.

Wojtek

1. Data: 2004-10-13 05:34:00

Od: "bu@" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wojtusj wrote:
> [...]
> zahartowana. Jezeli pozostaly jakies wieksze kawalki niepopekanego szkla to

jakby filmować w zwolnionym tempie pękanie szyby to by się zauważyło
wielkie kawałki ale i one szybko się rozwalają - nawet o ziemię

--
b.
f...@f...onet.pl

1. Data: 2004-10-13 07:35:37

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam kabinę Kabi od ponad roku. Szkło hartowane - przyciemniane. Kabina
"jajowata" 80-90cm. Chyba tez Pablo II.

Jak narazie jestem zadowolony z kabiny. Wybrałem właśnie Kabi ze względu na
to że jako jedyni chyba robią kabiny o wymiarach mniejszych niz 90cm x 90cm
a przestrzeni wewnątrz takiej jak w kabinach 90x90 (wygląd zamiast kuli -
jajo). Dla mnie zaważyło to w wyborze bo miałem albo do wybpru normalną
kabinę 80x80 lub tą większą Kabi , bo niestety zwykła 90x90 by nie weszła

/// Kaszpir ///

1. Data: 2004-10-13 07:35:59

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Włączanie pralki przez programator czasowy
Gdzie kupić filtr do kawy ?
PRALKA Z PODŁACZENIEM CIEPŁEJ WODY-CO TO?
faq grupy
jakie funkcje powinien spełniać piekarnik ?