Kacze skrzydla

1. Data: 2001-03-08 13:42:03

Temat: Kacze skrzydla
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam male pytanko. Poiewaz jadlam kiedys kake w jablach i byla super
zakupilam wiec skrzydel kilo i zastanawiam sie czy wyjda takie w jablkach
pieczone czy szkoda zachody i naornalnie upiec? No i jaki badyl do tego
zaserwowac? Marchewa zasmazana ujdzie? (nadmiar takowej w domu). I czy
pasowal do tego bedzie polslodki Tokaji? (zreszta tylko takie ew slodkie
wino lubimy ale moze popelniamy grzechpijac go do kaki?)
Zalezy mi na czasie:-))
Aga

a...@a...com.pl
http://nasze-dzieci.dobrestrony.pl/dzieci/julia_litw
in/index.htm

1. Data: 2001-03-08 13:50:34

Temat: Re: Kacze skrzydla
Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kake w jablach" ?

:)))))))))))))))))))))))))

--
Uklony i usmiechy
Piotrek

1. Data: 2001-03-08 14:18:47

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak skutki posiadania dzidzi w domu tlumacze kaka to kaczka

--------
--------
> [...]
> pasowal do tego bedzie polslodki Tokaji? (zreszta tylko takie ew slodkie
> wino lubimy ale moze popelniamy grzechpijac go do kaki?)

hej
Dzień Kobiet
Na 8-go coś wykwintnego....
kuchenne drzwi