Kalafior zapiekany z czym?

1. Data: 2003-05-29 08:51:47

Temat: Kalafior zapiekany z czym?
Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie,
Wymyśliłam sobie dziś na obiad zapiekany kalafior - improwizacja.Myślę,
że najpierw trzeba go będzie chwilkę podgotować i potem włożyć do
naczynia żaroodpornego. Jak myślicie, co można do niego wrzucić? (sos
beszamelowy, bułkę tartą podsmażaną na masełku czy może wystarczy tylko
żółty ser starty na tarce?)
Pozdrawiam kalafiorowo,
Kasia

1. Data: 2003-05-29 10:22:31

Temat: Re: Kalafior zapiekany z czym?
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Gdzies w moich ksiazkach jest kalafior wypelniony miesem mielonym, jak
znajde chwile czasu to poszukam

Monika

1. Data: 2003-05-29 12:01:28

Temat: Odp: Kalafior zapiekany z czym?
Od: "szanna1" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Różne warzywka ( jak będą podgotowane , to danie jest błyskawiczne ), mięska
( piersiczy mielone podsmażone, ) Zalać mieszanką jajko+śmietana+ starty
żóty ser.
ania
:
:

1. Data: 2003-05-29 14:21:07

Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@B...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bb4hnu$kcr$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> naczynia żaroodpornego. Jak myślicie, co można do niego wrzucić? (sos
> beszamelowy, bułkę tartą podsmażaną na masełku czy może wystarczy tylko

Witam,
U mnie w domu robi sie to tak. Lekko podgotowujesz kalafiora z obu stron w
osolonej wodzie, ok 3-4 minutki (od strony glebia raczej 4), tak aby troche
zmiekl. Przygotowujesz mieso takie jak na mielone z jajkiem, przyprawami,
tylko bez bulki.Mieso moze byc slonsze bo kalafior wchlonie ta sol z miesa.
Potem starannie nadziewasz kalafiora pomiedzy rozyczkami, ale tak aby nie
polamac ich. Wstawiasz do piekarnika i zapiekasz ok 30-40 minut. Na 10 minut
przed koncem wystawiasz i polewasz takim sosem ze smietany i lyzki maki,
albo mozna beszamelowym i do tego starty ser. Calosc jeszcze zapieka sie aby
powstala taka powloczka zlocista.

--
*** Gosia_KIKI ***

Re: zupa koperkowa - nowy na grupie