Kalina nana.

1. Data: 2004-05-12 08:19:44

Temat: Kalina nana.
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki ladny, maly krzaczek widzialam w ogrodniczym.
Niestety znalazlam tylko informacje, jaka osiagnie w przyszlosci wysokosc.
Moze ktos ma taka kaline, albo przynajmniej wie o niej cos wiecej?
Magda

2. Data: 2004-05-12 11:04:22

Temat: Re: Kalina nana.
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Magda
>

> Jak cierpliwie poczekasz to ja rozmnoze i jesienia dostaniesz.
Jest ladna ,gesta ale u mnie jeszcze nie kwitla,nie wiem czy wogole
kwitnie.Sa ladniejsze,o rozowych kwiatach [zewnatrz] i pachnace.
Mirzan

.

3. Data: 2004-05-12 11:04:25

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-05-12 11:20:40

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest ladna ,gesta ale u mnie jeszcze nie kwitla,nie wiem czy wogole
> kwitnie.Sa ladniejsze,o rozowych kwiatach [zewnatrz] i pachnace.
> Mirzan
Bardzo chetnie poczekam!!
A wiesz, ze przesylka jeszcze nie przyszla? Tak ta poczta dziala. Mam
nadzieje, ze roslinek mi nie zasusza.
Namoczyc chyba od razu korzenie tak?
Magda

5. Data: 2004-05-12 14:42:34

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wysokosc.
> Moze ktos ma taka kaline, albo przynajmniej wie o niej cos wiecej?

Też byłam zainteresowana i pogoglowałam trochę. Wyszło, że nie kwitnie, ale
niedawno na innej stronie w necie napisane było, że kwitnie, więc też
chętnie usłyszałabym jak to z tą naną jest .

pozdrawiam Halina

6. Data: 2004-05-12 15:18:42

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina" <k...@n...pf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| niedawno na innej stronie w necie napisane było, że kwitnie, więc też
| chętnie usłyszałabym jak to z tą naną jest .

Jeśli to Viburnum opulus 'Nanum', to nie kwitnie i nie owocuje. Jeśli V.o.
'Compactum' (trochę większa) - to podpierając się autorytetem Zbyszka M. i
pani Szewczykowej twierdzę, że kwitnie i owocuje. Co nie zmienia faktu, że
niegdyś kupiłam 'Nanum' jako 'Compactum', no i mam ładny, ale niekwinący
krzaczek. Chyba byłby dobry na niskie, nieformowane żywopłociki.

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2004-05-12 17:01:52

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niegdyś kupiłam 'Nanum' jako 'Compactum', no i mam ładny, ale niekwinący
> krzaczek. Chyba byłby dobry na niskie, nieformowane żywopłociki.

No to ja juz nie wiem, znalazlam informacje, ze ona osiaga wysokosc
2.5metra.
A masz moze gdzies jej zdjecie? To bede mogla powiedziec czy to ta sama.
Wogole miala bardzo dziwne liscie, myslalam, ze to jakas odmiana porzeczki.
Magda

8. Data: 2004-05-12 17:21:21

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo chetnie poczekam!!
> A wiesz, ze przesylka jeszcze nie przyszla? Tak ta poczta dziala. Mam
> nadzieje, ze roslinek mi nie zasusza.
> Namoczyc chyba od razu korzenie tak?
> Magda
>
> Wyslalem priorytetem 10.05. Nie ma obawy aby wyschla, kiedys
wrocila po 2 tygodniach i rosliny w wiekszosci daly sie uratowac.
A ta oktorej wspomnialem ,kwitnaca rozowa ma czerwone liscie.
I pachnie i nie siadaja na niej mszyce.Daj znac jak paczka dojdzie.
Mirzan

9. Data: 2004-05-12 17:40:27

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A ta oktorej wspomnialem ,kwitnaca rozowa ma czerwone liscie.
> I pachnie i nie siadaja na niej mszyce.Daj znac jak paczka dojdzie.

Juz doszla!!!
Napisalam o tym w watku o szkolkach, ale przekopiuje jeszcze tutaj:

"Mam!! Juz posadzone, wszystko doszlo w swietnym stanie, naprawde jestem pod
wrazeniem tego, jak to popakowales.
No i bardzo dziekuje za prezent :-)
Magda"

A ta kalina, ktora widzialam w ogrodniczym miala liscie normalne zielone,
ale jak porzeczka, takie mocno powycinane. Dziwna byla. Zupelnie nie jak
kalina

10. Data: 2004-05-12 18:05:22

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

> No to ja juz nie wiem, znalazlam informacje, ze ona osiaga wysokosc
> 2.5metra.

No właśnie, co do o wysokości kalin to informacje, przy tej samej odmianie
są bardzo duże. Wiem, bo właśnie próbuję dopasować jakąś odmianę do
narożnika działki.
Ciężko mi to idzie :(.

Pozdrawiam Halina

trawa
przesadzenie dużego świerka
dlaczego tulipany mają plamy/cętki na liściach?
szkodniki?
Britney Spears naked 1778