Kaloryczność potrawy

21. Data: 2011-03-29 17:28:13

Temat: Re: Kaloryczność potrawy
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, ale o wyparowywaniu pisaliśmy już wcześniej (nie czytałaś?).
> Autor pytał o zmiany wynikające z obróbki cieplnej, podczas której
> drożdże giną.
>
> Wiemy że z cukru można pędzić alkohol, ba oglądaliśmy nawet film gdzie
> bimbrownik badał zawartość cukru w cukrze:
> http://www.kinofabryka.pl/komedie/poszukiwany.php
>
> Tyle tylko że autor wątku pyta o OBRÓBKĘ TERMICZNĄ, a nie fermentację.

Pieczenie jest obróbką termiczną, baranie, i nie upieraj się jak nie masz
racji usprawiedliwiając swoje niepszyzwoite lenistwo.
Do roboty! Czytać, liczyć!

22. Data: 2011-03-29 18:55:28

Od: "Antek Emigrant" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pieczenie jest obróbką termiczną, baranie, i nie upieraj się jak nie masz
> racji usprawiedliwiając swoje niepszyzwoite lenistwo.
> Do roboty! Czytać, liczyć!

Pieczenie jest obróbką termiczną, ale w czasie pieczenia drożdże już nie
działają, zostały zabite. Działały PRZED pieczeniem.

Nieprzyzywoity leń i baran pozdrawia

--
Antek Emigrant stosuje dietę paleolityczną
http://PaleoDieta.AppaHost.pl/

--
Ortografia jest po to aby już po pierwszym liście na grupie dyskusyjnej
wiedzieć z kim mamy do czynienia.

23. Data: 2011-03-29 19:09:55

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pieczenie jest obróbką termiczną, ale w czasie pieczenia drożdże już nie
> działają, zostały zabite. Działały PRZED pieczeniem.
Ale te drożdże wytwożyły alkohol, i on wyparuje, leniwy baranie.
Zaś rośnięcie jest ściśle związane z pieczeniem, ciasto rośnie jeszcze w
trakcie pieczenia, a najlepiej rośnie w temperaturce większej niż
pokojowa - czy to nie jest więc już obrubka termiczna tyle, że wstępna?

Do liczenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....!
!!!
Już!!!!!!!

24. Data: 2011-03-29 19:46:25

Od: "Antek Emigrant" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale te drożdże wytwożyły alkohol, i on wyparuje, leniwy baranie.

Tak, ale o parowaniu pisałem wcześniej. Naprawe nie czytałaś?
To przeczytaj i przestań o tym w kółko pisać, bo kompletnie nie
ma po co.

> Zaś rośnięcie jest ściśle związane z pieczeniem, ciasto rośnie
> jeszcze w trakcie pieczenia,

Tyle że w tym czasie już nie zachodzą reakcje chemiczne zmieniające
kaloryczność.

Leniwy baran pozdrawia

--
Antek Emigrant - stosuje dietę jaskiniową, je jak ludzie pierwotni!
http://www.PaleoDieta.AppaHost.pl/

25. Data: 2011-03-29 20:05:20

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle że w tym czasie już nie zachodzą reakcje chemiczne zmieniające
> kaloryczność.

1.Drożdże zmieniają cukier na alkohol i dwutlenek węgla, jesteś pewien, że
to nie zmienia kaloryczności?

2. Jaki jest sens rozpatrywania tej zmiany kaloryczności, jeśli wciąż
dodajesz nierealne ograniczenia:
że nie paruje - gdy faktycznie paruje,
że cukier w potrawę nie wsiąka - gdy faktycznie w brokuła ze słodkiej wody
wsiąka;
że się nie pszypala, jak się pszypala, a nawet są potrawy takie jak płonące
lody,

Jak jesz tylko jabłka i jabłka podgżane do 40 stopni i oziębione,
to może twoje założenie jest dobre, ale dieta uboga.

26. Data: 2011-03-29 21:01:42

Od: "Antek Emigrant" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1.Drożdże zmieniają cukier na alkohol i dwutlenek węgla, jesteś pewien, że
> to nie zmienia kaloryczności?

Zapewne zmienia, tylko to nie jest obróbka termiczna.

> 2. Jaki jest sens rozpatrywania tej zmiany kaloryczności, jeśli wciąż
> dodajesz nierealne ograniczenia:

Nie wciąż i nie ja. To autor wątku takie ograniczenia przyjoł. Nie czytałaś?

27. Data: 2011-03-29 21:13:54

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wciąż i nie ja. To autor wątku takie ograniczenia przyjoł. Nie
> czytałaś?

Nie , autor wątku wyraźnie pyta się o obrubkę termiczną:
".....a co z potrawami gotowanymi, pieczonymi itd.? Obróbka
termiczna może tu coś zmieniać? "
To ty zmieniasz wciąż założenia.

I nie odpowiem ci więcej,
z bezczelnym, aroganckim , leniwym, baranem silnia
nie dyskutuję.

28. Data: 2011-03-29 22:02:29

Od: "Antek Emigrant" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie , autor wątku wyraźnie pyta się o obrubkę termiczną:
> ".....a co z potrawami gotowanymi, pieczonymi itd.? Obróbka
> termiczna może tu coś zmieniać? "
> To ty zmieniasz wciąż założenia.

Nie, to Ty nie chcesz przyjąć do wiadomości że autor pyta wyłącznie
o obróbkę termiczną, a nie fermentację. Cały czas staram się namówić do
ograniczenia się do obróbki cieplnej. Przeczytaj to co napisałaś
w poprzednich listach i porównaj z tym co piszesz akapit wyżej. A potem
spytaj Tatę lub Mamę czy to aby czasem nie schizofremia.

> I nie odpowiem ci więcej,

Czułem że tak to się skończy gdy pierwszy raz zobaczyłem Twą ortografię.

> z bezczelnym, aroganckim , leniwym, baranem silnia
> nie dyskutuję.

Bezczelny, arogancki i leniwy baran silnia (co kolwiek to
znaczy) pozdrawia, życzy miłej nocy oraz znalezienia cierpliwego
i wyrozumiałego męża

29. Data: 2011-04-05 20:06:43

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś u mnie na szaro = nie czytam .

30. Data: 2011-04-10 17:36:05

Od: "Antek Emigrant" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś u mnie na szaro = nie czytam .

Trudno mi w to uwierzyć.

[...]

jak schudnąć mimo wilczego apetytu i lenistwa ....
najzdrowsze jogurty i serki homogenizowane
Problem z odżywianiem
Tluszcze (przydlugie)
zdrowa dieta