Kaloryfer

1. Data: 2002-11-25 14:07:00

Temat: Kaloryfer
Od: "Jotem" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego kaloryfer stuka? U mnie jeden jest taki a reszta normalna. W dzień
można to znieść ale w nocy jest to denerwujące.

Jotem

1. Data: 2002-11-25 15:47:10

Temat: Re: Kaloryfer
Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jotem" <j...@s...com.pl> napisał w wiadomości:
> Dlaczego kaloryfer stuka? U mnie jeden jest taki a reszta normalna. W
dzień
> można to znieść ale w nocy jest to denerwujące.

A jaki to kaloryfer? Stukanie może być spowodowane zmianą temperatury która
wywołuje zmianę naprężeń albo w samym grzejniki albo w rurach. Jeśli zmiany
naprężeń w rurach powoduje strukanie to wskazywało by na to że źle zostały
skompensowane wydłużenia, prawidłowo wykonana instalacja powinna to
uwzględniać.

Serwiz

1. Data: 2002-11-25 17:05:03

Od: "Jotem" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaloryfer jest najzwyklejszy, żeliwny. Czy da się z tym coś teraz zrobić?

Jotem

1. Data: 2002-11-26 00:30:41

Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jotem" <j...@c...pl> napisał w wiadomości:
> Kaloryfer jest najzwyklejszy, żeliwny. Czy da się z tym coś teraz zrobić?

No to nie kaloryfer wydaje dzwięki tylko rury, bo w żeliwnych nie ma
elemntów które mogą hałasować. U moich rodziców (blok z lat 70-tych) jest
instalacja z rur stalowych i grzejniki żeliwne i przyz zmianie temperatury
wody rury zaczynają sie przesuwać w przelotach. Co jakiś czas słychać
stukanie, niestety niewiele się da z tym zrobić.

Serwiz

1. Data: 2002-11-26 07:42:41

Od: "Jotem" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posłuchałem uważniej i rzeczywiście to rury w pionie. Szkoda,że nie ma na to
lekarstwa ale dziękuję za zainteresowanie problemem.

Jotem

opinia o mikrofali samsunga
Jaki materac???? Pomocy!!!
stary zinger
Farby i barwniki swiecace w ultrafiolecie ?
Mastercook