Kamienie nerkowe i kolka nerkowa.

1. Data: 2007-03-06 12:42:48

Temat: Kamienie nerkowe i kolka nerkowa.
Od: R...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam Was.

Co jeść by nie było tak mocnych ataków.
Zjadłem wczoraj trochę pierogów z kapustą i grzybami i od razu
pogotowie i zastrzyki rozkurczowe i przeciwbólowe.

Pomóżcie, bo męczę już się od soboty.

2. Data: 2007-03-06 14:00:31

Temat: Re: Kamienie nerkowe i kolka nerkowa.
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <R...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Zastanów się co jadłeś. Ciasto na pierogi, to prawie same węglowodany,
grzyby, to kiepskie białko... kapusta jest bardzo zdrowa przy odżywczym
białku zwierzęcym. Miałeś prawo mieć takie sensacje....
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-03-07 20:07:59

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jeść by nie było tak mocnych ataków.
Zjadłem wczoraj trochę pierogów z kapustą i grzybami i od razu
pogotowie i zastrzyki rozkurczowe i przeciwbólowe.

Ale czy na odezwanie się kamienia nerkowego ma wpływ to co się je?

Ostatnio mnie złapało takie coś ok godz 17 a wtedy poprzedni posiłek jaki
jadłem to było śniadanie ok 7.
Ja bym się nie dopatrywał połączenia kamyków i diety.
Trzeba się ich pozbyć.
Trzeba pójść do lekarza, zrobić usg, spróbować go rozpuszczać i wypłukiwać.
To że przeszło ci po zastrzyku nie znaczy że problemu nie ma - dokąd masz
kamyka to może cię złapać w dowolnej chwili - zależy tylko gdzie aktualnie
się ułoży.

--
PawełJ

4. Data: 2007-03-07 22:32:55

Od: R...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar, 21:07, "pawelj" <pawel_jajko. antyspam ....@poczta.onet.pl>
wrote:
> [...]
> kamyka to może cię złapać w dowolnej chwili - zależy tylko gdzie aktualnie

Byłem już na pogotowiu parę, razy i na USG w szpitalu, nic nie
znależli.
Podejrzewają, że coś jest w drogach moczowych, bo są poszerzone.
Dostałem czopki Tolargin rozkurczowe i tabletki Scopolan, od razu
lepiej, nie mam chociaż takich ataków.
A i ból mniejszy... a jem codziennie tylko parówki cielęce lub
drobiowe i jakoś jest wporządku.

5. Data: 2007-03-08 00:43:09

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <R...@w...pl> napisał w wiadomości
.com...
wrote:

[...]
A widzisz, paróweczki są bardzo zdrowe, nie wracaj do pierogów...:)))
Pozdrawiam Jurek M

Nietypowy ból ucha w części zewnętrznej (od 6 miesięcy)
wynik badania anty-hbs
Temperatura- przeziebienie czy zapalenie płuc poradzcie
Rany na skórze głowy
krwawienie powazne