Kanapy skorzane z funkcja spania

1. Data: 2007-08-20 16:37:14

Temat: Kanapy skorzane z funkcja spania
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kanapa skorzana ktora sobie upatrzylem jest w dwoch wersjach - z
funkcja spania i bez niej.

Moze ktos mi bedzie w stanie odpowiedziec z praktyki: w przypadku
kanapy skorzanej z funkcja spania poduszki siedzisk nie sa przyszyty,
tylko sa wkladane - jak to sie zachowuje podczas uzytkowania? Bo boje
sie ze te siedziska z czasem beda "wyjezdzac" z kanapy, lub w druga
strone wpychac sie do wnetrza kanapy.

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-08-21 07:44:02

Temat: Re: Kanapy skorzane z funkcja spania
Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko sa wkladane - jak to sie zachowuje podczas uzytkowania? Bo boje
> sie ze te siedziska z czasem beda "wyjezdzac" z kanapy, lub w druga

Z własnego doświadczenia to do spania nie kupiłbym kanapy skórzanej. Mam w
salonie zwykłą nierozkładaną kanapę skórzaną i jak czasem uda mi się
przysnąć przed TV to niewygodnie mi się śpi, przyklejony do skóry - niełatwo
się przekręcić z boku na bok. Ja mam śliską skórę i jakiekolwiek
prześcieradło by z niego zjeżdżało. Skóra jest fajna jako mebel, ale raczej
ozdobny a nie funkcjonalny.

--=olo=--

3. Data: 2007-09-11 22:59:21

Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M <r...@g...com> napisał(a):

>Witam
kanapa którą mam ma drewniany stelaż w środku jest takie jakby łóżko polowe i
na to jest nakładane siedzisko ze skóry. Nic sie z tym nie dzieje nie zjeżdża
i ogólnie jestem zadowolona. przewaga wg mnie nad takimi gdzie siedziska nie
zdejmuje sie jest taka:1 niższa cena 2podczas spania nie niszczy sie masz
możliwość zdjecia i np w przypadku zrobienia dziur zawiezienia do naprawy
samej skóry 3 lżejsze (łatwij wnosić np do domu i przesuwać w trakcie sprzątania
minusy: jak chcesz rozłożyć to musisz gdzieś położyc to siedzisko, łożko jak
pisałam nie jest zbyt wygodne i nie położyłabym na nim ciężkiej osoby (groźba
zarwania)- no ale u mnie nie jest to łóżko w którym śpi sie na co dzień -
bardziej na wypadek niespodziewanych gości. Te wysuwane kanapy ze skóry mają
wygodniejsze i solidniejsze łóżko ale ma to też swoje minusy no i ta cena ok
1500 -2000 więcej. Decyzja należy do Ciebie.
Pozdrawiam
mz

wentylacja nw czy mech?
czym wyczyscic fotele/kanape? dosc pilne...
Berker 1930
Meble na zamówienie - Wrocław i okolice
odkurzacz centralny - wybór