Kandydat Jaki i TVN

1. Data: 2018-10-11 18:03:56

Temat: Kandydat Jaki i TVN
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://natemat.pl/251303,ksiegozbior-jakiego-to-tel
ewizyjna-atrapa-mebloscianka-grala-w-serialu-tvn

"O tym, ze znajdują się w nim niemieckie albumy o lokomotywach już
pisaliśmy. O tym, że flagi Unii Europejskiej i Polski umieszczono
niezgodnie z protokołem też. Jednak teraz okazuje się, że cały ten
księgozbiór wraz z regałem to tak naprawę dekoracja filmowa. Ten sam
regał i te same książki można zobaczyć w nowym serialu TVN "Pułapka"."

LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr