Kapsułki do prania- czy dobrze zrozumiałem instrukcję

1. Data: 2013-05-11 23:50:25

Temat: Kapsułki do prania- czy dobrze zrozumiałem instrukcję
Od: sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem się upewnić czy dobrze zrozumiałem że ja całą tą saszetkę mam
wrzucić BEZ OTWIERANIA i ona czyli ta folia się rozpuści, nie chciałbym
uszkodzić pralki

2. Data: 2013-05-12 00:09:47

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 11 maja 2013 23:50:25 UTC+2 użytkownik sebcio napisał:
> Chciałem się upewnić czy dobrze zrozumiałem że ja całą tą saszetkę mam
>
> wrzucić BEZ OTWIERANIA i ona czyli ta folia się rozpuści, nie chciałbym
>
> uszkodzić pralki

Cały czas czekam na pytanie czy papier toaletowy można prać. Po tym co napisałeś będę
już niedługo czekał.

3. Data: 2013-05-12 11:09:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 May 2013 23:50:25 +0200, sebcio napisał(a):

> Chciałem się upewnić czy dobrze zrozumiałem że ja całą tą saszetkę mam
> wrzucić BEZ OTWIERANIA i ona czyli ta folia się rozpuści, nie chciałbym
> uszkodzić pralki

http://witaaminkaa.blox.pl/2012/02/Testujemy-Kapsulk
i-piorace-firmy-Ariel.html
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

4. Data: 2013-05-12 11:21:28

Od: sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-12 11:09, Ikselka pisze:

> http://witaaminkaa.blox.pl/2012/02/Testujemy-Kapsulk
i-piorace-firmy-Ariel.html

Dziękuję, chciałem się tylko na 100% upewnić. Nawiasem mówiąc
rozpuszczalne [powłoki widziałem już w tabletkach do zmywarek.

5. Data: 2013-05-12 13:57:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 May 2013 11:21:28 +0200, sebcio napisał(a):

i-piorace-firmy-Ariel.html

> Dziękuję, chciałem się tylko na 100% upewnić. Nawiasem mówiąc
> rozpuszczalne [powłoki widziałem już w tabletkach do zmywarek.

Ano właśnie :-)

6. Data: 2013-05-12 16:29:40

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-12 11:21, sebcio pisze:

i-piorace-firmy-Ariel.html

> Dziękuję, chciałem się tylko na 100% upewnić. Nawiasem mówiąc
> rozpuszczalne [powłoki widziałem już w tabletkach do zmywarek.

Lekarstwa ty widział?
Tam to już jest od usranej wieczności.

smieci.
Jak ugryźć Solidny Dom?
Bosch WLX 2027 FPL warto ?
Cheap Gucci shoes Gucci Jackets Gucci Jeans Gucci Handbags Gucci sunglass Gucci wallets Gucci belts www.Buy-Good-Goods.com
Cheap Bally Shoes Bottega Veneta Shoes Hermes Shoes Lacoste Shoes LV Shoes Miskeen Shoes Massimo Dutti Shoes Philipp Plein Shoes Salvatore Ferragamo Shoes Vivienne Weastwood Shoes Zara Shoes Tod Shoes Wholesale