Karmazyn jak zrobic? z czym?

1. Data: 2002-11-19 14:26:27

Temat: Karmazyn jak zrobic? z czym?
Od: Marcin Weltrowski <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow :)
Pierwszy raz pojawiam sie na tej grupie.... i od razu z pytaniem o przepis na
karmazyn (karmazyna..?) dla osoby ktora sie odchudza (tzn zeby nie za duzo kalorii
wtloczyc w swoj organizm razem z chudym karmazynem;)
z gory dziekuje za odpowiedziedz-podpowiedz
Jesli mozna to w miare szybko bo to ma byc dzis na obiad..:)))
Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam
Drumi

1. Data: 2002-11-19 14:37:40

Temat: Re: Karmazyn jak zrobic? z czym?
Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Weltrowski wrote:

> [...]
> z gory dziekuje za odpowiedziedz-podpowiedz
> Jesli mozna to w miare szybko bo to ma byc dzis na obiad..:)))

Z rybami jest taki luksus, że jeśli masz sprawdzony przepis na jakąś inną

podobną rybę - możesz się nim posłużyć w wypadku innej.
Najprościej: usmażyć w mące i zrobić do tego lekki sos (jarzynki,
pieczarki, sok z cytryny),
włożyć do sosu i chwilę razem poddusić.
ewa

ps: nie jestem pewna czy dobrze tu trafiłeś z tym odchudzaniem :-)

--

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')

1. Data: 2002-11-19 15:33:14

Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Weltrowski wrote:

> [...]
> z gory dziekuje za odpowiedziedz-podpowiedz
> Jesli mozna to w miare szybko bo to ma byc dzis na obiad..:)))
Mozesz podduśic w czerwonym lub lepiej, białym winie (15-20 min).
Pozdrawiam,

Nik

P.S.
Skąd masz karmazyna? Mrożony pewnie, bo świeżych jeszcze w Polsce nie
widziałem, ale może mało widziałem... :-/

1. Data: 2002-11-19 19:02:24

Od: Marcin Weltrowski <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikodem KuLnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> wrote in

> Mozesz podduśic w czerwonym lub lepiej, bialym winie (15-20 min).
> Pozdrawiam,
>
> Nik
>
> P.S.
> Skąd masz karmazyna? Mrozony pewnie, bo świezych jeszcze w Polsce nie
> widzialem, ale moze malo widzialem... :-/

Mrozony on ci byl swiezego nie dostaniesz.
Dzieki za wszytskie podpowiedzi.
pozdrawiam i do rychlego zobaczenia
Drumi

1. Data: 2002-11-20 07:24:40

Od: m...@p...com.pl (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> dla osoby ktora sie odchudza (tzn zeby nie za duzo kalorii

ja kiedyś karmazyna po prostu soliłam, pakowałam w folię i do piekarnika na
ruszt. Pyszny był.

mirka

1. Data: 2002-11-22 08:22:15

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lipinska Miroslawa napisal(a):

>ja kiedyś karmazyna po prostu soliłam, pakowałam w folię i do piekarnika na
>ruszt. Pyszny był.

Ile musi przebywac w piekarniku? Jaka temperatura?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Spiżowy król spoglądał z niesmakiem na zwożonych autokarami ludzi,
z ich pracowicie przygotowanymi kukłami, trumienkami, krzyżami,
szubienicami i innymi wiecowymi gadzetami."

1. Data: 2002-11-22 16:42:25

Od: m...@p...com.pl (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> Ile musi przebywac w piekarniku? Jaka temperatura?

może już za późno, ale dziś mamapopołudniwą zmianę i moe odpowiedzieć
dopiero teraz. Szczerze mówiąć nie podchodziłąm do tego tak precyzyjnie. Pół
godziny w 180 stopni - tak jakoś to było. Ryba to nie ciasto nie opadnie,
zawsze można podejrzeć.

> --
> "Spiżowy król spoglądał z niesmakiem na zwożonych autokarami ludzi,
> z ich pracowicie przygotowanymi kukłami, trumienkami, krzyżami,
> szubienicami i innymi wiecowymi gadzetami."

Boże !!! A co ma znaczyć ten cytat??

-mirka

1. Data: 2002-11-22 16:52:37

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Boże !!! A co ma znaczyć ten cytat??

To jest sygnaturka. A cytat w sygnaturce jest z Ziemkiewicza.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Spiżowy król spoglądał z niesmakiem na zwożonych autokarami ludzi,
z ich pracowicie przygotowanymi kukłami, trumienkami, krzyżami,
szubienicami i innymi wiecowymi gadzetami."

Readers Digest - JEDNO SMACZNE DANIE - ostatnie godziny
Jacek Janeczek
Nowa strona
Strona
czym się różnią kartacze od pyzów ;)