Karteczki z hasełkami

1. Data: 2005-03-03 11:25:53

Temat: Karteczki z hasełkami
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Proszono mnie o hasełka, które można wkładac na karteczkach za
wycieraczki samochodów, które stanęły na miejscach zarezerwowanych dla
inwalidów. Żeby było krótko, a zawstydzająco, w stylu - "zająłęś moje
miejsce, to zajmij też mój wózek", czy coś takiego.

Będę wdzięczny za różne pomysły.

--
Adam Pietrasiewicz

2. Data: 2005-03-03 11:33:42

Temat: Re: Karteczki z hasełkami
Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może napisać "palancie wara z mojego mejsca" ;-)
pozdrawiam Wiesław

3. Data: 2005-03-03 11:34:15

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inwalidów. Żeby było krótko, a zawstydzająco, w stylu - "zająłęś moje
> miejsce, to zajmij też mój wózek", czy coś takiego.

Najlepsze takie karteczki to chyba policja ma, takie formularze, płatne
:-)))

Maćkoski (pomyślę nad jakimiś tekstami)
--
Aby odpowiedzieć prywatnie, kliknij poniżej:
http://cerbermail.com/?sALiakVg8Q

4. Data: 2005-03-03 11:44:27

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 03-marca-2005 o godzinie 12:34:15 M S napisał/a

>Najlepsze takie karteczki to chyba policja ma, takie formularze, płatne
>:-)))

To nie zawsze jest takie proste. Te karteczki mają służyć do wkładania
za wycieraczki samochodów na parkingu przyszpitalnym. Nie bardzo jest
tam jak wezwać policję, teren jest prywatny, a policja niechetnie by
się do takich samochodów przemiszczała.

>Maćkoski (pomyślę nad jakimiś tekstami)
Będę wdzięczny, z góry dziękuję.

Adam Pietrasiewicz

5. Data: 2005-03-03 11:45:43

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 03-marca-2005 o godzinie 12:33:42 Wiesław napisał/a

>a może napisać "palancie wara z mojego mejsca" ;-)

Karteczki będą wkładane za wycieraczki na parkingu przyszpitalnym,
będą drukowane, więc raczej powinny być bardziej złośliwie-kulturalne,
niż niekulturalno-obraźliwe.

Adam Pietrasiewicz

6. Data: 2005-03-03 11:53:35

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za wycieraczki samochodów na parkingu przyszpitalnym. Nie bardzo jest
> tam jak wezwać policję, teren jest prywatny, a policja niechetnie by

dziwne.

7. Data: 2005-03-03 11:58:25

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 03-marca-2005 o godzinie 12:53:35 scorpio napisał/a

>dziwne.

Czemu dziwne?

Adam Pietrasiewicz

8. Data: 2005-03-03 12:12:59

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia 2005-03-03 12:45,Na grupie pl.soc.inwalidzi Adam
Pietrasiewicz napisał(a):

> Karteczki będą wkładane za wycieraczki na parkingu przyszpitalnym,
> będą drukowane, więc raczej powinny być bardziej złośliwie-kulturalne,
> niż niekulturalno-obraźliwe.

Witam tekst karteczki

Czy Pan/pani albo jej samochód jest niepełnosprawny ?? nie to dlaczego
pan pani tu stoi ??
Piotr
--
"Hamlet jest samotny, a samotnicy zawsze się zgrywają." (Katherine
Mansfield)

9. Data: 2005-03-03 14:01:19

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Karteczki będą wkładane za wycieraczki na parkingu przyszpitalnym,
> będą drukowane, więc raczej powinny być bardziej złośliwie-kulturalne,

Właściwie nie da się nic zrobić ja jeżdżę i widzę takich ludzi zawsze
zwracam im uwagę słownie, reakcje są przeważnie typu "stoisz to stój", "co
się czepiasz", "spadaj". Ludzie porządni nie stają na tych miejscach tylko
jak powiedziałem "palanty", no może na 10 takich uwag jeden przestawi auto
wiem to na pewno. Tak więc nie jest rzecz w akcji ulotkowej a w mentalności
ludzi którzy tam stają, doskonale wiedzą co robią źle.

Pozdrawiam Wiesław

10. Data: 2005-03-03 14:17:59

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 03-marca-2005 o godzinie 15:01:19 Wiesław napisał/a

> [...]
>wiem to na pewno. Tak więc nie jest rzecz w akcji ulotkowej a w mentalności
>ludzi którzy tam stają, doskonale wiedzą co robią źle.

Nie ja organizuję tę akcję, tylko ktoś, kto prosił mnie o pomoc w
wymyślaniu haseł.

Myślę, że akcje tego typu zawsze mają sens - oczywistym jest dla mnie,
że nie należy się spodziewać jakich nadzwyczajnych wyników, ale może
kilka osób zastanowi się następnym razem i będzie to i tak sukces.

Mentalność ludzi jest wszędzie podobna i można ją zmieniać własnie
takimi działaniami - muszą tylko być one ragularnie prowadzone. To
działa trochę podobnie do reklamy.

Ale my tu sobie gadu gadu, a ja haseł nie mam...

Adam Pietrasiewicz

str.Pfronu
dobry syntetyzator mowy
PIT-y