Witam Was ponownie :-)

1. Data: 2005-03-04 23:03:08

Temat: Witam Was ponownie :-)
Od: robercikus <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj nick to robercikus... moze byc z malej litery ;-) nie ma to dla mnie
znaczenia. starzy bywalcy grupy zapewne mnie kojarza, bo i ja niektore
nicki pamietam. Przez pewien czas - jakies dwa... moze trzy lata nie
bylem obecny na tej liscie, nie przegladalem jej i nic tez nie pisalem,
bo mialem troche utrudniony do niej dostep. Po prostu moj dostawca
internetu mial jakos tak pokracznie skonfigurowane swoje serwery, ze nie
moglem sie zalogowac na zaden przyzwoity serwer newsow, a kiedy
zglaszalem problem... oni wytrzeszczali na mnie oczy i ze zdumieniem
stwierdzali, ze nie wiedza co to sa serwery newsow... zalosne co...?
;-)Korzystanie z newsow przez strone www jakos mnie wogole nie kreci i
stad to moje milczenie. Teraz jednak problem zniknal, bo zmienilem sobie
dostawce, na serwer news bez problemow moge sie logowac i mam mozliwosc
w miare swobodnego przegladania co szanowne gremium ma do powiedzenia...
;-) moze i mnie od czasu do czasu najdzie wena tfurcza i zechce mi sie
cos naskrobac ku wspolnemu poszerzaniu horyzontow ;-) nie obiecuje
jednak wiele, bo przez czas mojej nieobecnosci sporo sie w moim
prywatnym zyciu zmienilo - powiekszyla mi sie rodzina, a byc moze
powiekszy sie jeszcze bardziej lada miesiac i na przesiadywanie przed
komputerem bede mial sukcesywnie coraz mniej czasu...

Pozwole sobie sie po krotce przedstawic nowicjuszom, a kto mnie pamieta,
to moze sobie odswiezy. Mam 34 lata - zonaty ;-) inwalida w znacznym
stopniu na wzrok, rencista, pracuje, jedno dziecko - synek jak ktos
zechce zobaczyc go w akcji, to moge podrzucic link do stronki z fotkami,
ma na imie Michalek - skonczone 19 miesiecy. Ja jestem Robert, moja zona
Ania.

Przy okazji - nie chce byc potraktowany jako spamer, bo i ja tej rasy
szczegolnie nie lubie, pozwole sobie tylko nadmienic, ze jestem z zawodu
masazysta - rehabilitantem i jesli ktos potrzebowalby mojej pomocy, a
mieszka w okolicach Piekar Slaskich, Bytomia, czy Tarnowskich Gor, to
chetnie posluze pomoca, wystarczy sie skontaktowac. Blizszych danych
udziele osobom bezposrednio zainteresowanym, bo to nie tablica ogloszen ;-)

Tymczasem pozdrawiam wszystkich
robercikus

2. Data: 2005-03-05 09:38:38

Temat: Re: Witam Was ponownie :-)
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia 2005-03-05 00:03,Na grupie pl.soc.inwalidzi robercikus
napisał(a):

> Moj nick to robercikus... moze byc z malej litery ;-) nie ma to dla mnie
> znaczenia. starzy bywalcy grupy zapewne mnie kojarza, bo i ja niektore

Witaj Robercikusie :)
faktycznie dawno cię tu nie było ale jestes już serdecznie witamy :)
piotr
--
Szeptem do mnie mów, mów szeptem.
By nikt obcy twoich słów nie słyszał.

3. Data: 2005-03-06 21:21:51

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "robercikus" <n...@g...pl> napisal w wiadomosci
> Moj nick to robercikus... moze byc z malej litery ;-) nie ma to dla mnie
> znaczenia. starzy bywalcy grupy zapewne mnie kojarza, bo i ja niektore
> nicki pamietam. Przez pewien czas - jakies dwa... moze trzy lata nie

Witam baardzo serdecznie - ot powrót do starego wynalazku we Internecie
jakim jest usenet. Niestety grupy dyskusyjne powoli odchodza w zapomnienie,
a netykieta na nich jest ciut archaiczna, choc ze wzgledu na brak html-a i
innych wodotrysków.
Mimo woli jakos lepiej sie czuje pisac na usenecie niz na forum poprzez WWW.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozwazne szuka madrosci, usta niemadrych syca sie glupota."
(Prz 15:14)

Karteczki z hasełkami
str.Pfronu
dobry syntetyzator mowy