Kasa chorych... zmiana miejsca zamieszkania itd.

1. Data: 2002-09-06 08:42:52

Temat: Kasa chorych... zmiana miejsca zamieszkania itd.
Od: "Krzysztof Baranowski" <k...@d...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajoma przeprowadzila sie z Lomzy do Piaseczna razem z 4 letnim dzieckiem.
Do tej pory korzystala z uslug
lekarza rodzinnego w Lomzy. Co nalezy zrobic aby moc isc w Piasecznie do
lekarza rodzinnego... jakies
przerejestrowanie czy cos cos takiego ???

Krzysiek

2. Data: 2002-09-06 11:05:09

Temat: Re: Kasa chorych... zmiana miejsca zamieszkania itd.
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Baranowski" <k...@d...ids.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekarza rodzinnego... jakies
> przerejestrowanie czy cos cos takiego ???

Ja rowniez zmienilam miejsce zamieskania. Wg prawa mozna korzystac z uslug
lekarza gdziekolwiek, jezeli tylko lekarz ma podpisana umowe z kasa chorych,
ale w praktyce czesto jest inaczej. zdarza sie, ze lekarze zycza sobie
uzyskanie promesy (zgody)od wlasnej kasy chorych (uzyskuje sie ja od wlasnej
kasy chorych), lub przepisania sie do kasy chorych znajdujacej sie w danej
miejscowosci (zalatwia sie wto we wlasnej kasie chorych, lub np zusie-jezeli
sie jest tam ubezpieczonym, skladajac odpowiednie podanie). Ja dla swietego
spokoju zmienilam kase chorych, bo wlasnie spotkalem sie z takim
przypadkiem, gdzie nie respoktowano mojej kasy chorych.

dobry dermatolog katowice
tranxen
operacja prostowanie przegrody nosowej...
"Automat diagnostyczny" - jak robic pacjentow w balona
puchniecie dloni i stop, niepocenie sie