Kasie

1. Data: 2009-12-06 09:47:44

Temat: Kasie
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

z reguly wymagaja aby mowic do zdrobniale Kasie, te, ktore znam 3 na 3
rozwod, znacie jakies Kasie? to brzemie imienia jakies czy przeklenstwo? :)

--
bla

2. Data: 2009-12-06 11:24:13

Temat: Re: Kasie
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:
> z reguly wymagaja aby mowic do zdrobniale Kasie, te, ktore znam 3 na 3
> rozwod, znacie jakies Kasie? to brzemie imienia jakies czy przeklenstwo? :)

Znam przynajmniej jedną Kasię, szczęśliwą mężatkę.

A jak się ma sprawa z Asiami i Gosiami?

Ewa

3. Data: 2009-12-06 11:28:54

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:

> Znam przynajmniej jedną Kasię, szczęśliwą mężatkę.

szczesliwa to ona moze i byc, moje wiarygodne badania nie uwzgledniaja
stazu szczesliwosci malzenskiej jak tez zwiazkow a'la konkubinat :)))

> A jak się ma sprawa z Asiami i Gosiami?

nie znam w rownowaznym wieku :) zara, znalem jedna, zdaje sie, ze wtedy
szukala czegos na boku, Gosia jej bylo faktycznie :)

--
bla

4. Data: 2009-12-06 11:59:08

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Gru, 10:47, gazebo <g...@c...net> wrote:
> [...]
> rozwod, znacie jakies Kasie? to brzemie imienia jakies czy przeklenstwo? :)

Kiedyś jeden taki satanista tłumaczył mi znaczenia imienia Katarzyna.
Brzmiało to mniej więcej tak:
'A Katarzyna to oznacza - kat zarzyna'
Ale nie pozostał dłużny innym imionom. Pamiętam, że według niego
Jadwiga - pochodzi od jadu wigi jakiego demona czy innego zła.
Etymologia imion jak i nazwisk jest typowa, ale ja osobiście nie
sugeruje się nią w ocenie ludzi.
Jeśli jakiegoś imienia nie lubie to wyłącznie na zasadzie, że ktoś o
tym imieniu zrobił na mnie nienajlepsze wrażenia, choć staram sie z
tym "boksować" bo jest to mocno dziecinne podejście.
Niestety ludzie mają różne uprzedzenia dotyczące imion i może to być
uwarunkowane np. kulturowo.
I tak we Włoszech rzadko jaka kobieta ma na imie Ewa, ponieważ imie to
jest kojarzone z zbuntowaną praprzodkinią z Edenu. Przy powitaniu
ciężko im nawet ukryć niezadowolenie i antypatię do tego imienia- dla
mnie dziwne, ale cóż kultura/tradycja kraju tez kształtuje poglądy
poszczególnych jednostek.
___
Iza

5. Data: 2009-12-06 12:04:55

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza napisał:

> [...]
> ciężko im nawet ukryć niezadowolenie i antypatię do tego imienia- dla
> mnie dziwne, ale cóż kultura/tradycja kraju tez kształtuje poglądy

nie pytalem o numerologie tylko o fakty z wlasnych znajomosci :) po
prostu ze zdzwieniem skonstantowalem, ze wszystkie moje trzy znajome -
babach

--
bla

6. Data: 2009-12-06 12:08:08

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Gru, 10:47, gazebo <g...@c...net> wrote:
> z reguly wymagaja aby mowic do zdrobniale Kasie, te, ktore znam 3 na 3
> rozwod, znacie jakies Kasie? to brzemie imienia jakies czy przeklenstwo? :)

Dolaczam kolejne trzy.
Bez analizy, zbyt malo znam szczegolow.

7. Data: 2009-12-06 12:08:35

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
t.googlegroups.com...

Easy_bella?!

8. Data: 2009-12-06 12:13:18

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Hanka napisa?:

> Dolaczam kolejne trzy.
> Bez analizy, zbyt malo znam szczegolow.

ja tez nie analizuje, z glupia frant sie zdziwilem :)

--
bla

9. Data: 2009-12-06 12:25:11

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Gru, 13:08, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message

t.googlegroups.com...

> Easy_bella?!

Easy - sprawdziłeś?
bella - widziałeś?
___
Iza?!

10. Data: 2009-12-06 12:27:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "gazebo" napisal:

> ja tez nie analizuje, z glupia frant sie zdziwilem :)

Minus trzy na plus. Znaczy normalne mezatki :)

--
Pozdrawiam - Aicha (plci niewiadomej;))

Przewrotność to czy (kobiece) geny?
Obiecuję że.....!