Kaszel

1. Data: 2009-03-23 10:16:42

Temat: Kaszel
Od: Abece <a...@a...nospam.w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu miałem przeziębienie. Zwalczyłem je bezproblemowo, ale
został mi po nim kaszel. I jakoś nie moge go zwalczyć, żadne
rutinoscorbiny/cerutiny, witaminy C, aspiryny/polopiryny S nie pomagają,
żadne tabletki do ssania, po prostu on jest. Zazwyczaj natęża się po
większym wysiłku fizycznym, po czym jakiś czas po jego ustaniu - ustaje.
Gardło mnie nie boli, nic w nim też nie mam... Czyżby coś z oskrzelami? I
czym i jak to leczyć?

2. Data: 2009-03-24 13:09:48

Temat: Re: Kaszel
Od: " ania" <młotek359@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

3. Data: 2009-03-24 22:16:40

Od: s...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 11:16, Abece <a...@a...nospam.w.pl> wrote:
> [...]
> Gardło mnie nie boli, nic w nim też nie mam... Czyżby coś z oskrzelami? I

astma wysiłkowa?
Za mało jednak danych żeby to potwierdzić.

4. Data: 2009-03-25 13:47:04

Od: Abece <a...@a...nospam.w.pl> szukaj wiadomości tego autora

scraggy123 wrote:

> astma wysiłkowa?
> Za mało jednak danych żeby to potwierdzić.

No właśnie zero wysiłku...No bo co to za wysiłek - marsz na kilkaset
metrów? Wcześniej tego nie miałem, a niejednokrotnie jeździłem rowerem
czy biegałem.
Najlepsze jest jednak to, że to... przeszło. "Samo się". Po prostu jak
poszedłem spać w poniedziałek, tak wstałem wczoraj we wtorek - cisza. Sen
- najlepsze lekarstwo ;-)

kulturystyka a zdrowie
Test na brak mineralow lub witamin
Zaćmienia