Kava-Kava

1. Data: 2002-08-19 06:36:44

Temat: Kava-Kava
Od: "Paveel" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co mozecie powiedziec o w/w specyfiku ?

Krzysztof

2. Data: 2002-08-19 07:37:15

Temat: Re: Kava-Kava
Od: "rafal" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co mozecie powiedziec o w/w specyfiku ?

Stymulant. Ale dowiedziałem się ostatnio, że w Niemczech już kilka osób
zmarło (chyba chodziło o uszkodzenia wątroby) na skutek długotrwałego
używania. Nie chcę niepotrzebnie straszyć, bo nawet nie wiem, czy to w ogóle
prawda, ale...
Pozdrawiam
Rafał

3. Data: 2002-08-19 09:46:22

Od: Beerman <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Aug 2002 08:36:44 +0200, uzytkownik "Paveel"
<c...@c...org> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z
tego co nastepuje:

>Witam
>
>Co mozecie powiedziec o w/w specyfiku ?

Takie tam, za przeproszeniem, huju-muju. To znany od dawna Piper
methysticum - slaby (w malych dawkach) i bardzo silny (w konskich
dawkach) stymulant stanow euforycznych uzyskiwany z korzeni jakiejs
tam rosliny (chyba wlasnie Kavy) ktora sobie rosnie na Hawajach i w
Indonezji.

Pamietam ze swego czasu zuli to zielsko kickboxerzy, bo daje kopa,
usmierza bol i zmniejsza stres.

Tak jak kazde zielsko tego "typu" brane regularnie i w duzych dawkach
powoduje uzaleznienie podobne (tylko podobne) do narkotykowego
uzaleznienia kokainowego.

Hmmmm.....po co ci to ? Lepiej sobie odpusc takie cuda natury :)

_______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
\____ http://www.divx.com.pl ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\
\_____ WIRELESS SOLUTIONS _____/ / _ / -_) -_) __/ ' \/ _ `/ _ \\
\__ http://wap.divx.com.pl __/ /____/\__/\__/_/ /_/_/_/\_,_/_//_/_\

4. Data: 2002-08-19 13:44:24

Od: "Paveel" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uzaleznienia kokainowego.
>
> Hmmmm.....po co ci to ? Lepiej sobie odpusc takie cuda natury :)

nie mam zamiaru tego brac
w jakies gazecie o zdrowiu znalazlem ta nazwe, potem poszukalem w internecie
ale znalazlem strone o narkotykach , wiec chcialem sie upewnic :)

Krzysztof

5. Data: 2002-08-19 13:47:55

Od: "piotr" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rafal <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ajq706$chb$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
> zmarło (chyba chodziło o uszkodzenia wątroby) na skutek długotrwałego
> używania. Nie chcę niepotrzebnie straszyć, bo nawet nie wiem, czy to w

prawda, prawda.....
mozna sprawdzic na stronie FDA
na polski rynek wpuszczono jeden preparat...tylko na probe (chyba zeby
zobaczyc czy Polacy tez umieraja)
--

Piotr
www.techfarm.prv.pl