Kawa + kakao rozpuszczalne

1. Data: 2011-03-31 15:55:17

Temat: Kawa + kakao rozpuszczalne
Od: Rostov <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ma ktoś jakieś sprawdzone przepisy na kawę z kakao rozpuszczalnym?
A może lepsze kakao naturalne?
Jakie proporcje?
Zalewać wodą czy mlekiem - a może także w odpowiednich proporcjach?

2. Data: 2011-03-31 16:07:56

Temat: Re: Kawa + kakao rozpuszczalne
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Mar 2011 08:55:17 -0700 (PDT), Rostov napisał(a):

> kawę z kakao rozpuszczalnym?

Nie lepiej ze smalcem?

3. Data: 2011-03-31 17:20:49

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-31 17:55, Rostov pisze:

> Ma ktoś jakieś sprawdzone przepisy na kawę z kakao rozpuszczalnym?
> A może lepsze kakao naturalne?
> Jakie proporcje?
> Zalewać wodą czy mlekiem - a może także w odpowiednich proporcjach?

Naturalne.
http://www.gotujmy.pl/kawa--z-kakao-i-wanilia,przepi
sy,47968.html
tylko te fusy... hmmm...

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

4. Data: 2011-03-31 17:24:13

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-31 18:07, Ikselka pisze:

> Nie lepiej ze smalcem?

Przecież nie pijesz kawy, to czemu się czepiasz?
Pijałam już z kardamonem, imbirem, cynamonem, whisky, wódką i mlekiem,
koglem-moglem, nie wspominając o dedykowanych likierach. Kakao
rozpuszczalne do kawy mnie wciąż kusi, bo mam pół puszki po dziecku,
któremu nie smakowało :D

5. Data: 2011-03-31 17:32:27

Od: Gorzelnia w Pułtusku <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lepiej ze smalcem?

QJP, rence opaduwują. Tak oto odpowiada troll. Klasyczny przykład mega
trolla.

6. Data: 2011-03-31 17:38:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Mar 2011 19:24:13 +0200, Aicha napisał(a):

> Przecież nie pijesz kawy, to czemu się czepiasz?

Bo pijam KAKAO :->

7. Data: 2011-03-31 17:38:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Mar 2011 17:32:27 +0000 (UTC), Gorzelnia w Pułtusku
napisał(a):

> QJP, rence opaduwują. Tak oto odpowiada troll. Klasyczny przykład mega
> trolla.

Miło, że się przyznajesz. Samokrytyka Ci służy.

8. Data: 2011-03-31 20:16:50

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-31 19:24, Aicha pisze:

> [...]
> koglem-moglem, nie wspominając o dedykowanych likierach. Kakao
> rozpuszczalne do kawy mnie wciąż kusi, bo mam pół puszki po dziecku,

A ktore kakao rozpuszczalne jej nie smakowalo?
Z tego co wielokrotnie ogladalem w sklepach, to takie kakao bylo zawsze
tylko mieszanina cukru, emulgatorow i substancji tzw. wzbogacajacych z
niewiadoma domieszka kakao, wiec pewnie to lepiej, ze jej nie smakowalo.

9. Data: 2011-03-31 21:22:31

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-31 19:38, Ikselka pisze:

> Bo pijam KAKAO :->

Nie bój się, nie wykupimy Ci :D

10. Data: 2011-03-31 21:23:57

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-31 22:16, Lebowski pisze:

> [...]
> tylko mieszanina cukru, emulgatorow i substancji tzw. wzbogacajacych z
> niewiadoma domieszka kakao, wiec pewnie to lepiej, ze jej nie smakowalo.

Jakieś polskie, Puchatek czy coś. No i wiem z czego się składa, ale nic
innego rano nie wchodzi. No, może czasem płatki z mlekiem.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku