Kazik & Isabel

11. Data: 2009-03-16 14:12:20

Temat: Re: Kazik & Isabel
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>
1k8yuhvx0mt0d.2n4s32f085aw$....@4...net

> Powinny. Ale że mamy chore społeczeństwo, to różnie może być - kiedyś
> o mało Stana Tymińskiego na prezia nie wybrało...

Libertas powalczy :)

Saulo

12. Data: 2009-03-16 14:18:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Mar 2009 15:12:20 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>
> 1k8yuhvx0mt0d.2n4s32f085aw$....@4...net

> Libertas powalczy :)
>
> Saulo

Nie mam jeszcze zdania na temat Libertas.

13. Data: 2009-03-16 14:55:26

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:gplmo5$8t3$1@news.onet.pl...

> Libertas powalczy :)

Eurosalon sie go boi, wiec TVN juz nim straszy (te kamery w guziku plaszcza
:))) )

Informowales kiedys ze to rosyjski agent wiec nie dam sie nabrac
:)
Duch

14. Data: 2009-03-16 15:10:35

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com>
gplp8q$l8c$...@n...dialog.net.pl

[...]
> Informowales kiedys ze to rosyjski agent wiec nie dam sie nabrac
> :)

Ja tez nie dam sie mu nabrac ;)

Saulo

15. Data: 2009-03-16 16:04:25

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

Kazik hipokryta ale i Skiba hipokryta.
Co Skiba pisal jeszcze w 2005 roku:

"Dlaczego starszy facet nie moze bzykac mlodej laski?"
"Wiek nie ma nic do milosci. Zakochac sie mozna bez wzgledu na wiek."

hehe

calosc:
https://www.wprost.pl/ar/74472/Skiba-w-mur-Stary-wol
i-mlode/?I=1163

16. Data: 2009-03-16 18:07:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Mar 2009 17:04:25 +0100, Duch napisał(a):

> [...]
>
> "Dlaczego starszy facet nie moze bzykac mlodej laski?"
> "Wiek nie ma nic do milosci. Zakochac sie mozna bez wzgledu na wiek."

Nie ma - ale tylko dla lowelasów :-DDD
A serio: faceci są bardzo bezkrytyczni po prostu, myślą, ze tylko po
kobietach widac, że się starzeją - a ich samych (facetów) brzuchy, obwisłe
tyłki, podgardla i siwe baczki są niewidoczne dla nikogo poza nimi samymi.
A prawda jest taka, że są niewidoczne - ale tylko dla kochającej kobiety.

17. Data: 2009-03-16 18:25:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A prawda jest taka, że są niewidoczne - ale tylko dla kochającej kobiety.

I VICE VERSACI...

18. Data: 2009-03-16 18:25:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Mar 2009 19:25:31 +0100, Panslavista napisał(a):

> I VICE VERSACI...

Ależ oczywiście.

19. Data: 2009-03-16 18:30:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A prawda jest taka, że są niewidoczne - ale tylko dla kochającej kobiety.

Są zawsze widoczne, ale nie są decydujące, gdy miłość i przywiązanie.

Wiszące zwiędłe piersi i wargi sromowe, nieczuła łechtaczka, wyschnięta
pochwa.

20. Data: 2009-03-16 18:34:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> ich samych (facetów) brzuchy, obwisłe tyłki, podgardla i siwe
> baczki są niewidoczne dla nikogo poza nimi samymi. A prawda
> jest taka, że są niewidoczne - ale tylko dla kochającej kobiety.

Chyba masz coś z oczami. Wszystko jest widoczne - i wszystko zachwyca
:)

--
Pozdrawiam - Aicha

Tak upadła wolność w Polsce
Ja się pod tym listem podpisuje,a Wy?
Genitalia Chrystusa świadczą o jego człowieczeństwie.
światem rządzi zło
Jezus objawił się na krześle...