Kazik & Isabel

1. Data: 2009-03-16 11:36:55

Temat: Kazik & Isabel
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Na temat Kazia i Isabel rozmawial w TV - Skiba (Big Cyc).
Zgadzam sie ten romans to szczegolny ewenement.
Ale nie z powodu ze romans i rozwód,
ale z powodu na forme i okolicznosci.

I widac wyraznie ze media, z lewa, z praw, nie bardzo wiedza jak to ocenic.
Nie.... z prawa, konserwatysci, prawica wiedza - Kazik zrobil zle, zwariowal
:)
Problem dotyczy "lewicy".
Slucham wiec Skiby i "uszom nie wierzem" - Skiba krytykuje Kazia!
Skiba robi za straznika moralnosc..... Skiba jest zgorszony!

hehe, do czego to doszlo...

Wydawalo mi sie ze dla Skiby rozwód na cos naturalnego,
spodobala sie nowa kobieta no to trzeba przeskoczyc na nowe. Ciach i juz!
Ze wolna - milosc jest cool. Bo "po co tkwic w hipokryzji malzenstwa".
A tu nic z tych rzeczy!
Nie dosc ze dla Skiby Kazik to "starszy czlowiek", to jeszcze "zwariowal".
Skiba ZGORSZONY, hahaha

---------------
Z kolei w Wybiórczej dowcip rysunkowy:
para siedzi przed TV i komentuje mniej wiecej tak:

"Biedny czlowiek z tego Kazia.
Nie dosc ze musial opuscic zla zone,
nie dosc ze pracowal dla instytucji ktorej Polacy nie lubia,
to jeszcze wieczorami musi sluchac tych grafomanskich wierszyków"

:) fajne, tylko z czego kpi Wybiórcza? Nie z Kazia, tylko z
uwielbienia ludzi dla Kazia?
Tylko ze ... slupki Kazikowi spadaja.

Jak nic, media maja klopoty z interpretacja "sprawy Kazika" :)

Pozdr,
Duch

2. Data: 2009-03-16 11:38:02

Temat: Re: Kazik & Isabel
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

aaa, zapomnialem :)
http://www.youtube.com/watch?v=mBsYT4642tM

3. Data: 2009-03-16 11:45:39

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:

> Tylko ze ... slupki Kazikowi spadaja.

Mam nadzieję. Nie śledzę wprawdzie, ale cieszyć mnie będzie, jeśli
spadną do zera.

Ewa

4. Data: 2009-03-16 11:51:22

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "Duch" <n...@n...com> wrote in message
>
> aaa, zapomnialem :)
> http://www.youtube.com/watch?v=mBsYT4642tM

Piosenka - dno.

Ewa

5. Data: 2009-03-16 12:05:20

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <m...@o...eu> wrote in message news:gplefa$crp$1@news.onet.pl...

> Piosenka - dno.

Dno - chodzi o Skibe? Czy Kazia?

-------------
Wracajac do Skiby. Siedzial ostatnio w programie ..... nie nazwy programu
ani prowadzacego
(mlody, jakis kumpel Wojewodzkiego, pracowal wczesniej w radio),
i wysmiwali sie a to z jakiejs Joli, a to z Dody.
Sami przy tym robiac za wyrafinowana "elite".

Tu znowu zaskoczenie: przeciez piosenki Skiby to tandeta, szmira.
Wojowódzki z tym kolega tez robi za debila.
Wiec o co chodzi?

Szmira zazdrosna o inna szmire ze az zarzucajac jej szmirowatosc? :)

Pozdr,
Duch

6. Data: 2009-03-16 12:24:00

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:

> Dno - chodzi o Skibe? Czy Kazia?

Napisałam wyraźnie - piosenka. Pomijam to, czego dotyczy, ale ani nie
jest dowcipny tekst, ani do słuchania nic ciekawego. Krótko mówiąc IMO DNO.

> Szmira zazdrosna o inna szmire ze az zarzucajac jej szmirowatosc? :)

Trudno mi coś powiedzieć, bo ostatnio w ogóle właściwie nie oglądam tv,
więc wypadłam z obiegu. Kto to Doda i Wojewódzki to jeszcze wiem, ale
kim jest Jola albo rzeczony kolega Wojewódzkiego - nie mam pojęcia.

Ewa

7. Data: 2009-03-16 13:07:48

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <m...@o...eu> wrote in message news:gplgch$ime$1@news.onet.pl...

> Trudno mi coś powiedzieć, bo ostatnio w ogóle właściwie nie oglądam tv,
> więc wypadłam z obiegu. Kto to Doda i Wojewódzki to jeszcze wiem, ale kim
> jest Jola albo rzeczony kolega Wojewódzkiego - nie mam pojęcia.

A ja wlasnie obejrzalem i troche zaluje.
Smieszylo mnie tylko ze Skiba-szmira, zarzuca szmirowatosc
ludziom podobnego do siebie formatu.

Pozdr,
Duch

8. Data: 2009-03-16 13:48:15

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message
> [...]

Ludzie komicznie komentuja. Emocje duze:

"
Mam córke, 14-letnia, ma kilka zeszytów zapelnionych taka wlasnie
"tfurczoscia"... To czym ta, jakby nie bylo dorosla kobieta, tutaj nas
raczy, jakosciowo lokuje sie w annalach i memuarach mojej latorosli z konca
podstawówki, bo teraz to juz "ambitniejsze" przemyslenia pisze. Wlasnie z
tego powodu od poczatku sledze literackie poczynania pani Isabel - poczytam
sobie, a potem prosze córke o jakis jej stary kajecik i pekajac ze smiechu
robimy porównanie. Niestety - co przystoi, wypada i uchodzi trzpiotce -
szóstoklasistce, w przypadku kobiety z trzydziestka na karku wrecz poraza
infantylnoscia i niedojrzaloscia. Na styl, gramatyke, literówki i ogólna
niechlujnosc w pismie spuscmy zaslone milczenia, bo to juz samo w sobie
swiadczy o poziomie osoby piszacej i rzutuje na calosciowy odbiór tresci.
Pani Izo, w wieku prawie 30 lat wypada znac róznice pomiedzy przemysleniami
a wypocinami, nie kazdemu Bozia dala talent i lekkie pióro, nalezy sie z tym
po prostu pogodzic. Jak juz wena mocno przydusi, to mozna wyrzucic z siebie
nadmiar emocji do pliku doc., ale zeby to od razu do wiadomosci publicznej
podawac..?
Najgorsza zas wizja, jaka przesladuje mnie przy czytaniu, to panna Iza
plodzaca te pseudoliterackie pokraczki, a nad nia pochylony pan byly premier
RP z maslanym wzrokiem, szepczacy "pisz, pisz, Isabel, to takie piekne...".
Mlask, mlask, fuuu.... Trzask! Pekl balon z gumy do zucia. Koniec ujecia.
"

9. Data: 2009-03-16 13:55:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Mar 2009 12:45:39 +0100, medea napisał(a):

> Mam nadzieję. Nie śledzę wprawdzie, ale cieszyć mnie będzie, jeśli
> spadną do zera.
>
> Ewa

Powinny. Ale że mamy chore społeczeństwo, to różnie może być - kiedyś o
mało Stana Tymińskiego na prezia nie wybrało...

10. Data: 2009-03-16 14:03:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Mar 2009 14:48:15 +0100, Duch napisał(a):

> "Duch" <n...@n...com> wrote in message
>
> Ludzie komicznie komentuja. Emocje duze:

Ja nie mam żadnych emocji na temat Isabelki. Nie angażuję emocji w coś, co
po prostu przeminie za chwilę bez śladu - po co się w to angażować? Emocje
kosztują...

Tak upadła wolność w Polsce
Ja się pod tym listem podpisuje,a Wy?
Genitalia Chrystusa świadczą o jego człowieczeństwie.
światem rządzi zło
Jezus objawił się na krześle...