Ketokonazol ,ból brzucha i alkohol

1. Data: 2009-03-13 19:17:29

Temat: Ketokonazol ,ból brzucha i alkohol
Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jestem na kuracji ketokonazolem. Biorę to 12 dzień. Od 3 dni boli mnie
brzuch - okolice żołądka.
Czy to możliwe, że od tego leku? Nawet nie wiem czy mogę coś przeciwbólowego
brać i nie wiem co.
A kontakt z lekarzem dopiero we wtorek.
--
PawełJ

2. Data: 2009-03-13 19:57:52

Temat: Re: Ketokonazol ,ból brzucha i alkohol
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelj" napisał:

> Jestem na kuracji ketokonazolem. Biorę to 12 dzień. Od 3 dni
> boli mnie brzuch - okolice żołądka.
> Czy to możliwe, że od tego leku?

Nie masz ulotki?
Działania niepożądane:
zaburzenia żołądkowo - jelitowe: nudności, wymioty, biegunki, bóle
brzucha, brak łaknienia
itd. (w góglu pod hasłem ketokonazol tabletki)

> Nawet nie wiem czy mogę coś przeciwbólowego brać i nie wiem co.

Wątroba będzie Ci z pewnością bardzo wdzięczna.

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2009-03-13 21:28:16

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj wrote:

> [...]
> brzuch - okolice żołądka.
> Czy to możliwe, że od tego leku? Nawet nie wiem czy mogę coś

W żadnym wypadku apap. Ketokonazol reaguje z substancjami
przeciwalergicznymi zawartymi w apapie, w konsekwencji tworząc coś w
rodzaju wstrząsu zagrażającego życiu. Tak samo reaguje ze wszystkimi lekami
przeciwalergicznymi. Kto w ogóle Ci takie świństwo jak ketokonazol
przepisał :D

Ten środek po prostu zabija wątrobę. W czasie terapii powinieneś maksymalnie
ją odciążyć - żadnych tłuszczy, żadnych pokarmów wysokobiałkowych, żadnego
alko.

4. Data: 2009-03-13 21:59:15

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> [...]
> ją odciążyć - żadnych tłuszczy, żadnych pokarmów wysokobiałkowych, żadnego

Przytocz proszę jakie substancje przeciwalergiczne zawiera APAP.
Chciałbym poznać chociaż jedną z nich.

Makro

--
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://psychiatra.miasta.pl Blog o Zakręcie

5. Data: 2009-03-13 22:41:43

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Makro wrote:

> Przytocz proszę jakie substancje przeciwalergiczne zawiera APAP.
> Chciałbym poznać chociaż jedną z nich.

a to musisz lekarzy spytać, którzy ostrzegają przed takimi interakcjami.

6. Data: 2009-03-14 14:58:59

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Mar 2009 23:41:43 +0100, tomek wilicki wrote:

> a to musisz lekarzy spytać, którzy ostrzegają przed takimi interakcjami.

To podaj namiary na tych lekarzy :D

Dla zainteresowanych: Charakterystyka produktu leczniczego ketokolazolu,
zawierająca istotne interakcje z innymi lekami jest ogólnodostępna na
stronie urzędu rejestracji produktów leczniczych. Za charakterystykę
odpowiada producent. Jeśli w charakterystyce nie ma informacji o
zagrażających życiu interakcjach, producent może mieć duże problemy.

m. (aż mi się nie chce komentować :D )
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

7. Data: 2009-03-14 22:00:21

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> To podaj namiary na tych lekarzy :D

dr Drozdowski, Jelenia Góra

8. Data: 2009-03-16 20:09:34

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Mar 2009 23:00:21 +0100, tomek wilicki wrote:

> dr Drozdowski, Jelenia Góra

Jakieś imię ten pan dr ma?
Tak czy inaczej dzięki, będę wiedział na jakie nazwisko uważać w
Jeleniej, gdybym miał problem medyczny.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

MRI w życiu i na filmach
zdretwial caly nerw.....
bole do kolana po zastrzykach z zelaza
wywar z anyzku kopru wloskiego i kminku + karmienie 1-wsze doby
picie wywaru z anyzu kopru wloskiego i kminku w ciazy