Kichanie od nawilżacza

1. Data: 2003-02-27 09:18:26

Temat: Kichanie od nawilżacza
Od: "Chris" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

od dwoch dni uzywam w pracy nawilzacza powietrza w pokoju, i od dwoch dni
kicham i mam katar. Czy to mozliwe, ze to od nawilzacza?

Chris

2. Data: 2003-02-27 12:41:08

Temat: Re: Kichanie od nawilżacza
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chris wrote:

> od dwoch dni uzywam w pracy nawilzacza powietrza w pokoju, i od dwoch
> dni kicham i mam katar. Czy to mozliwe, ze to od nawilzacza?

Mozliwe. To moze byc katar alergiczny wywolany przez grzybki unoszace sie w
powietrzu - wilgotne powietrze to dla nich raj i po zainstalowaniu
nawilzacza mnoza sie duzo szybciej. Czy ten katar ustepuje zaraz po wyjsciu
z tego pomieszczenia?

J.

3. Data: 2003-02-27 13:27:25

Od: "Chris" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powietrzu - wilgotne powietrze to dla nich raj i po zainstalowaniu
> nawilzacza mnoza sie duzo szybciej. Czy ten katar ustepuje zaraz po

tak, i jak wylaczylem tez ustapilo :)

4. Data: 2003-02-27 13:42:05

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chris wrote:

> tak, i jak wylaczylem tez ustapilo :)

No to masz odpowiedz. A co z tym zrobic - nie wiem, pytaj alergikow. Moze
jakies proste leki przeciwalergiczne wystarcza?

J.

prośba o prztłumaczenie
Przeciwciala tarczycowe
Poszukuje Chorych na Hypo(dys)gammaglobulinem ie
Chore dziecko bez diagnozy
Mykobakterioza płuc czy zwidy lekarzy?