Kiedy dziecko?

181. Data: 2008-04-17 12:53:04

Temat: Re: Kiedy dziecko?
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Kwi, 14:55, "Carol" <c...@c...pl> wrote:

> No, bo za kilka lat moze inaczej definiowac fajne zycie.

Nie, no jasne. Ale uzywana argumentacja rodzi watpliwosci co do
mozliwosci ew. zmiany.
W kazdym razie ustawiam sobie teraz termin w Outlooku: "Zapytac
Daniela o dzieci" z terminem realizacji
za 5 lat...

Stalker

182. Data: 2008-04-17 12:53:43

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qra, mnie tam akurat macierzyństwo nie przeszkadzało w imprezach i
> spontanicznych wyjazdach
Noooo, zależy jak kto imprezuje i podrużuj ;). Ja tam dzidziuli na
Metalmanie nie ciągałam, stopem do Paryża też nie. Bo takie tam normalne
łażenie po starówce do północy ze śpiącym w wózku maluchem albo zapraszanie
znajomych jak młode spało lub pełzało po podłodze, to też mi nie
przeszkadzało, czy robienie sylwestra z kupą znajomych dzieciaków.

pozdrówka
Karolina

183. Data: 2008-04-17 12:55:36

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości
> Nie o to cho tylko o to, jaki jest ogólnie stosunek Daniela do sprawy -
> dzieci przeszkadzają w fajnym życiu a za kilka lat już nie będą
> przeszkadzać. No sorry.
No, bo za kilka lat może inaczej definiować fajne życie.

pozdrówka
Karolina

184. Data: 2008-04-17 13:07:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sam też jest niczego sobie chłopak :-).

Nie zapomnijcie o dzieciach!

Qra, brzydkie kaczontko

185. Data: 2008-04-17 13:10:05

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Wpisujcie miasta ktorym dzieci nie przeszkadzaja
> nawet do wieku 3 lat :-)

Chyba "fpisójcie".

LL

--
http://pl.youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

186. Data: 2008-04-17 13:12:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> Ale mi chodzilo o grupe tych co nie maja problemu z maniem dzieci,
> znaczy sie tych co im dzieci nie przeszkadzaja, a nie o psr :-)
>
> Onetowo rzeklbym: Wpisujcie miasta ktorym dzieci nie przeszkadzaja
> nawet do wieku 3 lat :-)

Jak już to fpisójcie :-)

Qra, z Zadupia

187. Data: 2008-04-17 13:14:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

> Spostrzezenie chcialem uczynic: Tak to sie tu starzy grupowicze
> ogolnie nie zgadzaja i flejmia straszliwie,
> ale jak przyjdzie ktos kto na dzieci najezdza, to sztama, zawieszenie
> broni i leja agresora ramie w ramie...

Zwłaszcza te dzieciate, prawda że zadziwiające? Normalnie spiskowa teoria
dziejów... hihi

> Tak trzymac :-D

A w życiu!!!

Qra, mozolnie ptaszkująca

188. Data: 2008-04-17 13:20:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nie zapomnijcie o dzieciach!

Nigdy nie wiadomo, co z nich wyrośnie ;-).

> Qra, brzydkie kaczontko

Może jeszcze jest jakaś szansa przepoczwarzyć się w pięknego qrołabędzia?

Ewa

189. Data: 2008-04-17 13:21:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Carol pisze:

> Noooo, zależy jak kto imprezuje i podrużuj ;).

Ktoś się chyba pod Ciebie podszył ;-).

Ewa

190. Data: 2008-04-17 13:26:27

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Kwi, 15:20, medea <e...@p...fm> wrote:

> Nigdy nie wiadomo, co z nich wyrośnie ;-).

I oto padl kolejny argument za tym zeby nie miec potomstwa :-)

Stalker

NAJKRÓTSZE MAŁŻEŃSTWO - ŻONA ZAGADKA !!!
La Celibatyka...
Kobieta nie jest mężczyzn?.
Apelacja w sprawie rozdzielenia dzieci!!!
Czy ludzie będą się pobierać w raju ?