Kiedy pigulka dziala?? Oto jest pytanie ...

1. Data: 2001-04-22 23:04:09

Temat: Kiedy pigulka dziala?? Oto jest pytanie ...
Od: "Adameet" <A...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna zaczyna brac "pigulki" dwuskladnikowe, jednofazowe, III
generacji (jak sie domyslam na podstawie skladu przeanalizowanego na
stronach WWW):

HARMONET( Ethinylestradiolum + Gestodenum)
Tabletki powlekane
( 0,02 mg + 0,075 mg)

Mam pytanie: kiedy te tabletki osiagna wysoka skutecznosc??
Sa to jej pierwsze tabletki antykoncepcyjne. Wyboru srodka dokonal
ginekolog. W ulotce jest napisane ze od pierwszej tabletki sa skuteczne o
ile zostala ona wlasciwie podana (tj. w dniu pierwszego krwawienia) ...
Niemniej jednak zdecydowanie nie chcialbym zostac "tatusiem" ;-) ... jeszcze
nie stosowalismy tego sposobu zabezpieczenia; moze stad wynika, ze jestem
troszeczke nieufny.
Chcialbym jednoczesnie spytac o Wasze zdanie na temat tych tabletek. Na
WWW nie znalazlem opisu czy porownania z innymi preparatami - z tego wynika
ze to jest nowy produkt.

Z gory dziekuje za odpowiedz
Adameet

2. Data: 2001-04-22 23:33:49

Temat: Re: Kiedy pigulka dziala?? Oto jest pytanie ...
Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> WWW nie znalazlem opisu czy porownania z innymi preparatami - z tego wynika

Wbrew Twojemu stwierdzeniu HARMONET , produkcji firmy Wyeth-Lederle , nie jest
nowy. Na rynku europejskim uzywany jest conajmniej od 4 lat. Radze zagadnac do
MEDLINE . Znajdziesz tam na przyklad prace :

- Contraception 1999 Apr;59(4):237-43
Activity of the pituitary-ovarian axis in the pill-free interval during use of
low-dose combined oral contraceptives.
van Heusden AM, Fauser BC.Department of Obstetrics & Gynecology, University
Hospital Rotterdam, The Netherlands.

Chociaz mowi sie, ze od 48 godzin od rozpoczecia zazywania BCP kobieta nie
zajdzie w ciaze, ale z kobietami nigdy nie wiadomo. Ja bym sobie dal spokoj
przez piec dni - tydzien, a potem to juz normalne srodki ostroznosci ...

Pozdrawiam

dradam

tajne
zwyrodnienie stawów kolanowych
Cholesterol - jak obniżyć?!
Anorekja
leki Homeopatyczne??? (jakos tak sie pisze)