Kiedy pigulki?

1. Data: 2002-02-16 19:19:27

Temat: Kiedy pigulki?
Od: "andriej" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moja kobieta miala miesieczna przerwe z pigulkami. Nie wiemy kiedy ma teraz
zaczac brac: czy pierwszego dnia okresu, czy tego dnia kiedy normalnie
powinna brac.

--
Pzdr

andriej

www.andriej77.republika.pl

2. Data: 2002-02-16 23:17:24

Temat: Re: Kiedy pigulki?
Od: "Virge" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"andriej" napisał:
> Moja kobieta miala miesieczna przerwe z pigulkami. Nie wiemy kiedy ma
teraz
> zaczac brac: czy pierwszego dnia okresu, czy tego dnia kiedy normalnie
> powinna brac.

Pierwszego dnia miesiaczki - wszystko opisane jest w ulotce.

Virge

3. Data: 2002-02-18 21:33:37

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Virge" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
> teraz
>
> Pierwszego dnia miesiaczki - wszystko opisane jest w ulotce.
>
> Virge

ale po co czytac ulotke...
lepiej pisac na grupe... co tydzien taki sam post...

4. Data: 2002-02-19 11:02:08

Od: "Virge" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

WALDIM napisał:
> ale po co czytac ulotke...
> lepiej pisac na grupe... co tydzien taki sam post...

Jakby zdanie kilku osob z netu bylo wazniejsze niz
to, czego moga sie dowiedziec od zrodla...

autoszczepionki-we Wrocławiu???
Microgynon 21 - pytanie
Brak miesnia ! - operacaja
zatrucie tlenkiem wegla