Kiełkowanie dyniowatych.

11. Data: 2015-05-20 18:08:34

Temat: Re: Odp: Odp: Kiełkowanie dyniowatych.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 May 2015 17:40:20 +0200, Johnny napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
et...

ili-czy-pan-wie-co-pan-robi-komorowski-wpada-w-furie
-czyli-historia-pewnego-wywiadu
ie-mario-komorowski
rowski-vel-szczynukowicz-archiwa-ipn-%E2%98%9A%E2%97
%99%E2%97%99%E2%97%99%E2%97%99-przeczytaj/
dzie-nic-nie-wiedza-o-komorowskim/
wski-4-lata-temu-zostal-wybrany-na-prezydenta

> [...]
dzie-nic-nie-wiedza-o-komorowskim/
wski-4-lata-temu-zostal-wybrany-na-prezydenta

> A idźże z tym na jakies grupy polytyczne!

Jak będę chciała.

> Wszędzie pełno tego chłamu, więc
> niech juz przynajmniej tutaj czlowiek poczyta sobie o ogrodach a nie jakieś
> bzdury

Biedny, bezwolny CZYTACZ...

12. Data: 2015-05-21 16:51:21

Temat: Re: Kiełkowanie dyniowatych.
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-19 o 23:16, Ikselka pisze:

> Dzięki za info.
> Moje już kiełkują - z nowej porcji. Trzymałam w cieple (podświetlana od
> spodu szafka kuchenna) półtorej doby.

A w ogóle to jak u Ciebie z warzywkami na działce w tym roku? U mnie
istny armagedon, nic nie chce rosnąć, nawet zimnolubne brokuły i pory..

13. Data: 2015-05-21 23:18:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 May 2015 16:51:21 +0200, Trybun napisał(a):

> A w ogóle to jak u Ciebie z warzywkami na działce w tym roku? U mnie
> istny armagedon, nic nie chce rosnąć, nawet zimnolubne brokuły i pory..

"Na działce" to ja jak na razie mam tylko szczaw, lubczyk, pietruszkę
naciową, cebulę siedmiolatkę, rabarbar i rzodkiewkę oraz jagody kamczackie.
Reszta rośnie sobie pięknie i czeka w doniczkach w szklarence - dynie,
cukinie, melony, papryka, pomidory, ogórki, nawet sałata rzymska i krucha,
buraczki i fasolka, która dopiero uniosła ziemię i zaczyna wyłazić.
Tudzież tamże: cytrusy, laur, figi, a w oszklonej loggii na piętrze nowy
nabytek - pomarańcza; także kończące już trzecie z rzędu u mnie kwitnienie
(sukces!) cymbidia oraz zaczynające kwitnąć wielkie anturia :-))

Za jakąś godzinkę zdjątka zamieszczę na Fotosiku, podam link :-)
--
XL - GŁOSUJĘ NA DUDĘ!

14. Data: 2015-05-22 00:36:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w ogóle to jak u Ciebie z warzywkami na działce w tym roku? U mnie
> istny armagedon, nic nie chce rosnąć, nawet zimnolubne brokuły i pory..

http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1779065
:-)
--
XL - GŁOSUJĘ NA DUDĘ!

15. Data: 2015-08-14 13:48:39

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 00:36, Ikselka pisze:

> http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1779065
> :-)

To już skala prawie przemysłowa... ;-)

16. Data: 2015-08-14 20:07:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Aug 2015 13:48:39 +0200, Trybun napisał(a):

> To już skala prawie przemysłowa... ;-)

Oto najświeższe efekty:
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1805369
:-))
--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

17. Data: 2015-08-16 09:30:37

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-14 o 20:07, Ikselka pisze:

> Oto najświeższe efekty:
> http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1805369
> :-))

No, nieźle.. U mnie, ogólnie rzecz biorąc, w tym roku warzywnik to
porażka. Nawet cukinie się nie udały.

P.S. Mogłabyś zdradzić co to jest na fotce nr 1, melon, dynia?

18. Data: 2015-08-17 12:44:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <i...@j...ru> Wrote in message:

> No, nieźle.. U mnie, ogólnie rzecz biorąc, w tym roku warzywnik to
> porażka. Nawet cukinie się nie udały.
>
> P.S. Mogłabyś zdradzić co to jest na fotce nr 1, melon, dynia?

Cukinio-dynia. Dokładnie tak się to nazywa, pierwszy raz siałam. W
opisie - póki młode, używać jak cukinię, a kiedy dojrzeje, jest
dynią z pomarańczowym miąższem.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

19. Data: 2015-08-18 01:39:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Aug 2015 09:30:37 +0200, Trybun napisał(a):

> P.S. Mogłabyś zdradzić co to jest na fotce nr 1, melon, dynia?

Oj, sorry, nie doczytałam - chodzi Ci o PIERWSZĄ fotografię, cukinio-dynia
jest na drugiej.
Na pierwszej są świeżo zerwane dojrzałe FIGI - na dole fotki łyżeczka pełna
dojrzałego miąższu.
Figi u mnie własnie w pełni konsumpcji, kilka młodych drzewek figowych oraz
jedno stare, ale odnowione, pięknie obrodziły w szklarni i na południowym
tarasie. Sama je rozmnażałam z jedynego egzemplarza :-)

20. Data: 2015-08-20 11:56:34

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-17 o 12:44, XL pisze:

> Cukinio-dynia. Dokładnie tak się to nazywa, pierwszy raz siałam. W
> opisie - póki młode, używać jak cukinię, a kiedy dojrzeje, jest
> dynią z pomarańczowym miąższem.

A nie drewnieje po dojrzeniu, jak to ma w zwyczaju normalna cukinia?

Kilka nowych zdjęć
Jak długo kiełkuje trawa?
Skąd załatwić transport/przyczepę?
Bez