Kilka nowych zdjęć

1. Data: 2015-05-17 09:34:15

Temat: Kilka nowych zdjęć
Od: "Piotr Siciarski" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka nowych zdjęć:
http://www.garnek.pl/piosic1

dla Starych Znajomych, którzy tu pewnie zaglądają.
:)

Pozdrawiam
piotrs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

2. Data: 2015-05-17 23:24:36

Temat: Re: Kilka nowych zdjęć
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-17 o 09:34, Piotr Siciarski pisze:
> Kilka nowych zdjęć:
> http://www.garnek.pl/piosic1
>
> dla Starych Znajomych, którzy tu pewnie zaglądają.
> :)
>
> Pozdrawiam
> piotrs

Świetna kolekcja roślin.

Pozdrawiam Krycha.
P.S. U mnie słowo "kolejne" wyszło poza widoczność na ekranie,
więc nie całe widać i dlatego poprzednio, gdy tego nie widziałam,
nie umiałam przechodzić do kolejnych zdjęć.
Tym razem dało mi się trochę zauważyć i bez problemu przechodziłam do
kolejnych fotek.

3. Data: 2015-05-17 23:39:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-17 o 09:34, Piotr Siciarski pisze:
> Kilka nowych zdjęć:
> http://www.garnek.pl/piosic1
>
> dla Starych Znajomych, którzy tu pewnie zaglądają.

Nie jestem wprawdzie starą znajomą, ale zajrzałam. Cudny masz ten ogród!
Wypieszczony misternie.

Czym oddzielasz trawę od reszty, że Ci nie zarasta na teren przeznaczony
dla innych roślinek? Nie widzę tam żadnych obrzeży ani nic w tym stylu.
Wygląda jak wycięty dywanik. :)

Ewa

4. Data: 2015-05-18 06:52:56

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-17 o 09:34, Piotr Siciarski pisze:
> Kilka nowych zdjęć:
> http://www.garnek.pl/piosic1
Cudny, nastrojowy ogród, a w nim, jak na dłoni wzruszający jeżyk,
zadbane kotki, no i gratuluję kwitnących obuwików, nie należą do
najłatwiejszych w uprawie.
--
B.

Jak długo kiełkuje trawa?