Przewrotność i zgorzknienie?

11. Data: 2006-08-31 17:50:36

Temat: Re: Przewrotność i zgorzknienie?
Od: Bernard <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

teo wrote:
> Użytkownik "Bernard" <b...@e...net> napisał

> "misję
> iż
> zaczynają
> co

> wy
>
> Nie inaczej zachowują się wierzący,

No przecież właśnie piszę o wierzących w samostworzenie świata i
niesitnienie Boga.

> którzy na dodatek już widzą ateistów
> jak się smażą na wieki w piekle, tak ?

że co? Czemu wymyślasz takie bzdury?

12. Data: 2006-08-31 20:54:52

Temat: Odp: Odp: Przewrotność i zgorzknienie?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bernard <b...@e...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:44f7160a$0$22584$f...@m...aster.pl...

> A Ty?

A co? Nie widzisz? ;P

13. Data: 2006-09-01 10:24:47

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:ed73u0$6ct$1@news.onet.pl...

Czyli jednak o to chodzi... szczerze mowiac nie widze tutaj
jakis specjalnych atakow czy pouczanek, zarowno z strony
postepowcow czy osob religijnych. Kiedys bywaly ostre dyskusje,
takze nie wiem o co chodzi.
Wez pod uwage ze tutaj na grupie
psychologia, raczej bardziej aktywni sa ultra-postepowcy (taka specyfika
grupy).

Zauwaz tez ze pietnujac "pouczanki ludzi religijnych" (ktorych ja nie
widze),
sam stajesz sie "tropicielem zła" oraz propagatorem jedynie slusznej idei
typu:
"zero pouczanek", "zero zgorzknienia".

Nie widzisz tego?
Duch

14. Data: 2006-09-01 11:16:07

Temat: Odp: Przewrotność i zgorzknienie?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ed922m$9vv$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> widze),
> sam stajesz sie "tropicielem zła" oraz propagatorem jedynie slusznej idei

Gdzie w tym co napisałem widzisz pouczanki czy piętnowanie? ;)
Swoją drogą zjawisko jakie mnie zastanowiło i które próbowałem wam opisać u
niektórych widać mocniej, a gdzie indziej jest znacznie bardziej subtelne...

15. Data: 2006-09-01 11:30:12

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:ed94m7$poa$1@news.onet.pl...

> [...]
> Swoją drogą zjawisko jakie mnie zastanowiło i które próbowałem wam opisać
> niektórych widać mocniej, a gdzie indziej jest znacznie bardziej

...bo mam wrazenie ze zamieniasz sie w "tropiciela zlego", pietnujesz jakies
pouczanki
- a ja pouczanek za bardzo nie widze. Dlatego pytam: gdzie widzisz to zlo,
te pouczanki,
ktorym sie sprzeciwiasz? (tak, pisze to troche przewrotnie)
Nie mowie nie - moze jest cos na rzeczy, dlatego pytam o konkret, o jakis
kontekst.

A moze ... chodzi o małą jadke? Czemu nie! :))))
Bo juz widze schodzi na temat około-polityczny....

Duch

16. Data: 2006-09-01 16:47:16

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> że co? Czemu wymyślasz takie bzdury?

A nie będą ?

--
"Z ziemi polskiej do Polski..."

17. Data: 2006-09-01 17:57:04

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z. napisał(a):

> A nie będą ?

do piekła idą nie tylko ateiści, ale i "wierzący inaczej"

--
Piekło to tez życie wieczne :DDD

18. Data: 2006-09-02 18:32:02

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ed95p4$btj$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> kontekst.
>
> A moze ... chodzi o małą jadke? Czemu nie! :))))
> Bo juz widze schodzi na temat około-polityczny....

Raczej chodzi Duchu o danie coponiektórym do myslenia -własnie bez
wskazywania konkretnych adresatów.
Kto ma to się domysli i wykożysta dla siebie -tak myślę.

Serdeczności

19. Data: 2007-04-02 21:44:40

Temat: Kierowców alkomatem najczęściej bada się przecież po wypadku ze skutkiem śmiertelnym, a nie przed.
Od: "forte" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kierowców alkomatem najczęściej bada się przecież po wypadku ze skutkiem
śmiertelnym, a nie przed.

20. Data: 2007-08-24 08:05:42

Temat: Kierowców alkomatem najczę?ciej bada się przecież po wypadku ze skutkiem ?miertelnym, a nie przed.
Od: "JerryKeey ." <!bigbrednie@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kierowców alkomatem najczę?ciej bada się przecież po wypadku ze skutkiem
?miertelnym, a nie przed.

Jak mogło powstać życie? Warunek konieczny.
Re: Bracia Kaczynscy, kto naprawde rzadzi Polska
Czy warto sie przejmowac?
Podstawy
Upadek mitu ewolucji