Kilka pytań (sadzonki)

1. Data: 2005-10-07 21:10:09

Temat: Kilka pytań (sadzonki)
Od: "w.staniszewska" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o to, jak przezimować małe roślinki:
-oleandra (tak jak dorosłą roślinę czy w ciepłym pomieszczeniu?)
-kuflika (roślinki mają ok.10cm)
-hortensji ogrodowej (zakopać z doniczkami do ziemi, czy przechować w
dodatniej,ale niskiej temperaturze?)
Nie mam piwnicy.
Z góry bardzo dziękuję za podpowiedzi.

2. Data: 2005-10-08 21:06:58

Temat: Re: Kilka pytań (sadzonki)
Od: "olaola915" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Z góry bardzo dziękuję za podpowiedzi.
>
>Oleandra i kuflika przechowuję zimą na w pomieszczeniu o temp. ok.15 st.C, w
miare jasnym.Hortensję ogrodową, jeżeli jest dobrze ukorzeniona, zasadzić, z
doniczką, w cieplarni bądź inspekcie i owinąć agrowłukniną, bądź do 5-
litrowej butelki z odciętym dnem nasypać liści i przykrić roślinę tą butelką.
Dość dobrze sprawdza się ten drugi sposób. Tylko liście muszą być zdrowe!!!!!!
Ola
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2005-10-08 22:16:58

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

olaola915 wrote:
> [...]
> liści i przykrić roślinę tą butelką. Dość dobrze sprawdza się ten
> drugi sposób. Tylko liście muszą być zdrowe!!!!!! Ola

A jak przykryć butelką ponad metrowy krzew? ;-)

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

4. Data: 2005-10-08 22:54:46

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

AurorA wrote:

> A jak przykryć butelką ponad metrowy krzew? ;-)

Normalnie. Trzeba tylko miec ponad metrowa butelke :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2005-10-09 06:40:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

AurorA wrote:
> olaola915 wrote:
> .Hortensję ogrodową, jeżeli jest dobrze ukorzeniona,
>
> A jak przykryć butelką ponad metrowy krzew? ;-)
:)
mozna zbudowac fiolowy namiocik a'la tipi
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

Problematyczny ogródek
wypas meble ogrodowe
Historia jednego pomidora
Żywopłot przy przedszkolu - co posadzić?
wyrocznia wrzosowa