Kimchi

1. Data: 2004-11-22 12:46:11

Temat: Kimchi
Od: "Wojtek" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Czy ktoś robił kimchi? Jeżeli tak to proszę sie podzielić przepisami i
spostrzeżeniami.
Pozdrawiam
Wojtek

1. Data: 2004-11-22 12:56:46

Temat: Re: Kimchi
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:
> Witajcie,
> Czy ktoś robił kimchi? Jeżeli tak to proszę sie podzielić przepisami i
> spostrzeżeniami.

ja robie co pewien czas na podstawie tego przepisu i jestem zadowolony:
http://tinyurl.com/55mas
chociaz musze zastrzec, ze nie jadlem nigdy oryginalnego wiec nie mam
porownania
zamiast chilli w proszku dodaje zmielonych (razem z ziarnami) strakow
suszonej peperoni (moim zdaniem ostrzejsza)

wiku

1. Data: 2004-11-22 16:25:06

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zamiast chilli w proszku dodaje zmielonych (razem z ziarnami) strakow
> suszonej peperoni (moim zdaniem ostrzejsza)

Zamiast małzy i krewetek mozna uzyć sosu ostrygowego..

W Korei pod nazwą Kimczi ( Keem che) to występuje
ogromna ilosc potraw z warzyw..bo i rzepa i biała rzodkiew i pare
innych warzyw wystepuje pod szyldem kimczi - wyglada
to na cos w rodzaju "kiszenia" po rozdrobnieniu
i trzymaniu w paście z chili i przypraw..

Marek

1. Data: 2004-11-23 17:03:32

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamiast chilli w proszku dodaje zmielonych (razem z ziarnami) strakow
> suszonej peperoni (moim zdaniem ostrzejsza)

Czy to musi lezec gdzies w chlodzie czy moze w temperaturze pokojowej?
Aga

szukam ciasta francuskiego -gdzie w zg?
[OT] garnki w internecie
romantyczna kolacja...