Kinkiety z czujnikeim ruchu nad schody

11. Data: 2010-02-09 12:57:45

Temat: Re: Kinkiety z czujnikeim ruchu nad schody
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> wrote in message
news:hkrlsj$1ve5$1@news2.ipartners.pl...

> Wszystko się psuje. Jednak stosunek złożoności do jakości w moim
> przypadku jest najkorzystniejszy :-)

Raczej moja propozycja.

12. Data: 2010-02-10 07:08:32

Od: "Art" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zobacz na lampy serii RS
http://www.farol.pl/steinel-m-10.html

ja np. bardzo poważnie rozważam zakup na schody i korytarze takie lampy:
http://www.farol.pl/lampa-sufitowa-steinel-p-449.htm

filmik reklamowy:
http://www.youtube.com/watch?v=aVjMMQP8Yn8

Zwracam uwagę na zastosowane tutaj rozwiązanie - RADAROWY CZUJNIK RUCHU,
oraz jego umieszczenie pod kloszem co znacznie poprawia estetykę. Cena nie
jest rewelacyjna bo podobne plafoniery ze standardowym czujnikiem można
kupić za 80-90 zł, ale jak znam życie to zwykłe czujki ruchu stwarzają sporo
problemów z regulacją.

13. Data: 2010-02-10 12:21:08

Od: Józek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Art" <s...@o...pl> wrote in message

> zobacz na lampy serii RS
> http://www.farol.pl/steinel-m-10.html

Dzięki serdeczne. Podoba mi się
http://www.farol.pl/lampa-nascienna-steinel-p-75.htm
l lub
http://www.farol.pl/lampa-nascienna-steinel-p-74.htm
l ale cena dość wysoka.
Czy w Krakowie można zobaczyć te lampy? Są na tyle drogie, że zakup w ciemno
bez sprawdzenia działania czujnika no i oczywiście wyglądu realnego nie jest
rozsądne. Martwi mnie juz minimalny zasięg czujki 5m, ja potrzebuję max 1-2
m, żeby dopiero stając na schodku oświetlenie się zapaliło.

--

Marek

14. Data: 2010-02-11 08:36:11

Temat: Re: Kinkiety z czujnikeim ruchu nad schody - zdjęcie
Od: "Rylen" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "shat" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> Link do zdjęcia:
>
> http://yfrog.com/72img6816dj
>
> Czujnik w kinkiecie na górze i na dole powinien być skierowany w dół,
> kable wiszą na samym początku i końcu schodów.
>
> --
> Marek

Kupiłem w ........ czujnik z oprawką (około 19zł) założyłem energooszczędną
15W i przez tydzień chodziłem zadowolony...Do czasu aż pomierzyłem ile to
pobiera
w "standby" i tu się okazało że około 7W! Nie chciało mi się wierzyć więc od
kolegi
pożyczyłem inny miernik (innej firmy) i też coś około 7 W.Zresztą cała
oprawka w "standby"
była dość ciepła.
ps: mierniki były takie z Allegro. Ale próbowałem też równolegle podpiąc
żarówke 100W
wiedząc o tym że przy małych mocach one przekłamują. Ale wynik był podobny .
Ostatecznie sprezentowałem to koledze. Ale mam wyrzuty sumienia...
Rylen

Czym zmiekczacie pranie?
wewnętrzna antena TV
Re: .