Klej do luster

1. Data: 2007-10-29 21:49:34

Temat: Klej do luster
Od: "Maciej" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Oto klej do luster:
http://www.soudal.pl/index.php?menu=produkty&id=34&g
rupa=4&podgrupa=5&lp=1

Czy wiecie może, jaka jest wydajność takiego opakowania (330ml)?

Pozdrawiam,
Maciej

2. Data: 2007-10-30 11:54:33

Temat: Re: Klej do luster
Od: "Aeddin" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2007-10-29 22:49:34, Maciej wrote:

> [...]
rupa=4&podgrupa=5&
> lp=1
>
> Czy wiecie może, jaka jest wydajność takiego opakowania (330ml)?

Opakowanie tej samej wielkości, ale innej firmy (niestety, nie pamiętam
jakiej) wystarczyło mi na przyklejenie lustra 50 x 90 cm, nawet jeszcze
trochę zostało.

Michał 'Aeddin' Ogiński

3. Data: 2007-10-30 15:42:58

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 29, 10:49 pm, "Maciej" <m...@g...pl> wrote:
> Witam,
>
> Oto klej do luster:http://www.soudal.pl/index.php?menu=produkty&
id=34&grupa=4&podgrupa=5...

> Czy wiecie może, jaka jest wydajność takiego opakowania (330ml)?

Zależy od ilości luster. Do małych wychodzi kleju więcej, do dużych
można w części środkowej trochę oszczędzić.
Na lustro 1 x 2m jedno opakowanie wystarczylo (na dwa 0,5 x 0,5 też
jedno opakowanie).

--
ZZ@private

4. Data: 2007-10-31 08:33:05

Od: "Maciej" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zależy od ilości luster. Do małych wychodzi kleju więcej, do dużych
> można w części środkowej trochę oszczędzić.
> Na lustro 1 x 2m jedno opakowanie wystarczylo (na dwa 0,5 x 0,5 też
> jedno opakowanie).
___________

Dziękuję Wam za pomoc. Kupiłem 2 tubki, więc na pewno wystarczy. Na mur
beton :-)

Pozdrawiam, Maciej

5. Data: 2007-11-05 10:34:33

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Policz w przybliżeniu spoinę trójkątną 8 mm czyli pole przekroju spoiny 32 mm2.
Wtedy metr bieżący spoiny to 32000 mm3 lub 32 cm3 czyli 32 ml
Innymi słowy z kartusza 330 ml wykonasz 10 m.b. spoiny.
W praktyce jako amator nieco mniej.
JaC

-----

> Czy wiecie może, jaka jest wydajność takiego opakowania (330ml)?

Odsniezarki
Temperatura w mieszkaniu (zima)
Żarówki OSRAM DULUX - gniazdo G23
jak walczyc z kurzem?