Klej do parkietu

1. Data: 2008-03-31 08:36:34

Temat: Klej do parkietu
Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki klej do parkietu wybrać (bambus długości nie pamiętam ale 100 cm)
Jest tego od groma na rynku i nie wiem co kupić, 1 czy 2 składnikowy ?
polecili mi 2 składnikowy do takiej długości desek.
No i może jakieś preferencje co do marki ? Od razu zaznaczam że raczej coś
pośredniego pod względem kosztów więc nie najtańsze ale też nie highend
cenowy :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.