Klej na scianie - chyba butapren

1. Data: 2006-01-10 08:53:27

Temat: Klej na scianie - chyba butapren
Od: "piotr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moze ktos doswiadczony poradzi z problemem na ktory natrafilem
remontujac mieszkanie.
Poprzednia wlascicielka miala na scianach w przedpokoju "gustowne" plyty
pilsniowe - typ przedzial PKP klasa 2.
Jakis sprytny majster przykleil te plyty na kleju - wyglada jak butapren -
brazowe slady.
Nie wiem jak sobie poradzic ze zdrapaniem tego. Fragmenty udalo sie
sciagnac - tam gdzie bylo nalozone wiecej.
Ale jak sciagnac wiekszosc tego kleju ze sciany - zdrapywanie nie za bardzo
wychodzi.
Wszelkie pomysly mile widziane.

Dzikuje
Piotrek

2. Data: 2006-01-10 09:35:05

Temat: Re: Klej na scianie - chyba butapren
Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Same niestety drastyczne posuniecia. Opalarka wzgednie zeszlifowac. W obu
przypadkach sajgon w chalupie. Zmywanie tego rozpuszczalnikiem, w ogóle nie
biore pod uwage, bo idzie sie zacpac na smierc i taka robota to tylko na
lato.
Na poczatek jednak polecam nowa szpachelke i duuuuzo cieroliwosci.

Pietrek

3. Data: 2006-01-10 09:49:24

Od: "piotr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lato.
> Na poczatek jednak polecam nowa szpachelke i duuuuzo cieroliwosci.

Na razie jade szpachelka - ale cierpliwosc powoli sie konczy.
Probowalem wiertarke i papier scierny - troche lepiej ale mozna ogluchnac i
nabawic sie pylicy (nawet w maseczce).

Sprobuje jeszcze z opalarka moze cos bedzie lepiej.
Dzieki za odpowiedz

Piotrek

4. Data: 2006-01-10 09:54:29

Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie jade szpachelka - ale cierpliwosc powoli sie konczy.
> Probowalem wiertarke i papier scierny - troche lepiej ale mozna ogluchnac
> nabawic sie pylicy (nawet w maseczce).

Sama szpachelka sie zajedziesz. W takich przypadkach dobrze sie spisuje
jakis stary, szeroki strug (hebel). Po tej operacji juz sie nie bedzie
nadawal do niczego, dlatego warto wziac jakis uszkodzony, pekniety, itp.
Mialem podobnie z resztkami kleju po plytkach z PCV.

Pozdrrr... Reksio

5. Data: 2006-01-10 09:55:50

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "piotr" napisal w wiadomosci:

> [...]
> nabawic sie pylicy (nawet w maseczce).
>
> Sprobuje jeszcze z opalarka moze cos bedzie lepiej.

Kup sobie ochraniacze albo przynajmniej zatyczki do uszu i na bank maske a
nie papierowe maseczki na gumce ;)
Z wiertarka lubszlifierka przy scianach to niestety podla robota :(

Pietrek

6. Data: 2006-01-10 09:57:55

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałem szpachelka ale oczywiście miałem na myśli skrobak.

Pietrek

7. Data: 2006-01-10 10:11:52

Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Jan 2006 09:53:27 +0100, piotr napisał(a):

> Witam,
>
> Moze ktos doswiadczony poradzi z problemem na ktory natrafilem
> remontujac mieszkanie.

Ja miałem po poprzednikach border do tapety przyklejony klejem montażowym
czyli tym jakby butaprenem. Usuwałem to siatką ścierną ale to żmudna
robota. Zresztą nowy border przykleiłem w tym samym miejscu więc
wszystkiego nie musiałem usuwać :)

8. Data: 2006-01-10 11:06:18

Od: "piotr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kup sobie ochraniacze albo przynajmniej zatyczki do uszu i na bank maske a
> nie papierowe maseczki na gumce ;)
> Z wiertarka lubszlifierka przy scianach to niestety podla robota :(

Mialem jednak nadzieje ze bedzie na to inny mniej meczacy sposob.

Mam nadzieje ze sasiedzi wytrzymaja szlifowanie tych scian.

dzieki

Piotrek

9. Data: 2006-01-10 12:54:28

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jan 2006 09:53:27 +0100 I had a dream that piotr
<j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>sciagnac - tam gdzie bylo nalozone wiecej.
>Ale jak sciagnac wiekszosc tego kleju ze sciany - zdrapywanie nie za bardzo

A nie zejdzie młotkiem? Jak nie mogłem czegoś zdrapać, to po prostu waliłem
w to młotkiem (tą węższą końcówką) i zbijałem kawałek tynku z tym czymś.
Nawet wliczając potem bawienie się z gładzią gipsową, to i tak wychodziło
krócej i mniej męczące niż drapanie do upadłego.

--
Grzegorz Janoszka

10. Data: 2006-01-10 13:30:46

Od: "piotr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nawet wliczając potem bawienie się z gładzią gipsową, to i tak wychodziło
> krócej i mniej męczące niż drapanie do upadłego.

W sumie musialbym skuc caly tynk - pomaziane scany sa prawie kompletnie.
Ale dzieki za sugestie.

Piotrek

Czyszczenie gresów na podlodze
(none)