Kleszcze - objawy

1. Data: 2005-08-23 17:43:27

Temat: Kleszcze - objawy
Od: "MIKI_TK" <m...@p...ITEGOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie jestem nowy na grupie a zarazem trochę w strachu więc prosze o
poradę czy powinienem wybrać się do lekarza czy też nie.
Jakieś 10 dni temu miałem jednego kleszcza a następnego po 5 dniach. Wyjęte
zostały szybko po max 4 - 5godzinach (zakładam że mogł sie przyczepić na
początku spaceru po lesie) ale wczoraj wieczorem pojawił się intensywny
katar czy te sytuacje należy łączyć. Jak również czy powinieniem się
przebadać pod kątem powikłań pokleszczowych. Dodać musze że po powrocie z
miejsca kleszczowego zawsze mam lekkie objawy przeziębieniowe, ale kleszcz
się dołączył po raz pierwszy i nie wiem jak mam się zachować
Pozdrawiam
Michał

2. Data: 2005-08-24 10:02:47

Temat: Re: Kleszcze - objawy
Od: "ewe" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejsca kleszczowego zawsze mam lekkie objawy przeziębieniowe, ale kleszcz
> się dołączył po raz pierwszy i nie wiem jak mam się zachować

Wpisz w googlach słowo borelioza,dowiesz się wszystkiego,a swoją drogą
powinieneś wybrać się do lekarza
Pozdrawiam!
Ewa

OM