OM

1. Data: 2005-08-23 17:33:01

Temat: OM
Od: "Bagi" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
i mam pytanko.
U kobiety lat 54, ostatnia miesiaczka wystapila okolo rok temu, po pol roku
pojawilo sie niewielkie, jednodniowe plamienie, od tamtej pory cisza....
Jakie jest, na dzien dzisiejszy prawdopodobienstwo/ryzyko zajscia w ciaze,
o ile takowe w ogole istnieje...

Z gory dziekuje za odpowiedz.
pozdrawiam
b.

2. Data: 2005-08-24 09:43:08

Temat: Re: OM
Od: Cathleen <c...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Aug 2005 19:33:01 +0200, *Bagi* napisał(a):

> [...]
> Jakie jest, na dzien dzisiejszy prawdopodobienstwo/ryzyko zajscia w ciaze,

Wg mnie ryzyko zajścia w ciażę istnieje, owulacja może przecież jeszcze
wystąpić.

--
Pozdrawiam, Cathleen H.
[gg: 1832817] [icq: 345347435] [tlen: cathleen-online]

Problem ze snem
jaka norma hemoglobiny?
Info na temat skleroplastyki w Polsce
wątroba