Klimatyzacja - jakiej firmy?

1. Data: 2006-08-07 11:17:17

Temat: Klimatyzacja - jakiej firmy?
Od: "tx" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialem zakupic klimatyzacje stacjonarna z jednostka zewnetrzna za oknem.
Czy moze ktos mi pomoc w doborze firmy ktora produkuje fachowe sprzety tego
typu?
Czy klimatyzatory Samsunga to dobry wybor?

Dziekuje
TC

2. Data: 2006-08-07 13:50:54

Temat: Re: Klimatyzacja - jakiej firmy?
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze ktos mi pomoc w doborze firmy ktora produkuje fachowe sprzety
> tego typu?

bezglednie najlepszy jest Dainkin - polecam, szczegolnie ze mocno zeszli z
cenami od zeszlego sezonu zmuszeni przez silna konkurencje

Tomasz

3. Data: 2006-08-07 14:01:58

Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <n...@o...pl> wrote in message

> bezglednie najlepszy jest Dainkin - polecam, szczegolnie ze mocno
zeszli z
> cenami od zeszlego sezonu zmuszeni przez silna konkurencje
---------
DaIKin, nie dainkin.
poza tym zgadza sie, mam taki sprzet i jestem bardzo zadowolona
:))
jedno zastrzezenie: jeszcze nie wiem, jak beda wygladac rachunki
za letnie zuzycie pradu .,...

pzdr. zowisia

Studniarze poszukiwani
klimatyzator
uszkodzona kuchenka mikrofalowa
prosze o pomoc i porade - rysy na plytkach
okna pcv, przerobki gazu