Klopot techniczny z peelingiem botoks - pytanie do uzytkowniczek.

1. Data: 2004-07-23 10:26:00

Temat: Klopot techniczny z peelingiem botoks - pytanie do uzytkowniczek.
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wam tez tak trudno go z tej dziwacznej tubki wycisnac? Malo po niej
nie skakalam przed chwila i ani drgela, a przeciez to nie jest jakis
strasznie gesty krem. Mam jakis stary czy cos? Tez macie takie klopoty z
wydobyciem?

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-23 10:34:19

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tib" <c...@a...pl> wrote in message
> [...]
> nie skakalam przed chwila i ani drgela, a przeciez to nie jest jakis
> strasznie gesty krem. Mam jakis stary czy cos? Tez macie takie klopoty z

Mamy. Zatyka sie. Przebijanie tej mikroskopijniej dziurki wsuwka pomoglo
na chwile. Poza tym fajny jest ale do idealisty troche mu brakuje.
Przy okazji pochwale maseczke botoks z Daxa - mama sie pomylila, miala byc
do kompletu bielenda ale ta tez jest fajna :D

iska

1. Data: 2004-07-23 16:24:17

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-23 12:26, Użytkownik Tib napisał:

> [...]
> nie skakalam przed chwila i ani drgela, a przeciez to nie jest jakis
> strasznie gesty krem. Mam jakis stary czy cos? Tez macie takie klopoty z

bardzo trudno bylo do momentu kiedy sie nie zdenrwowalam (siedzac w
wannie nie mialam mozliwosci skakac po niej:)) wiec wzielam nozyczki
rozcielam tubke i zawartosc przelozylam do sloiczka po kremie :)
maseczka ma sie dobrze, nie zasycha. Chyba trza by bylo producenta
namowic na inny rodzaj pakowania bo tubka sie nei sprawdza ;)

pozdr

1. Data: 2004-07-25 11:18:35

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib:

> [...]
> nie skakalam przed chwila i ani drgela, a przeciez to nie jest jakis
> strasznie gesty krem. Mam jakis stary czy cos? Tez macie takie klopoty z

Mamy. Ale podejrzewamy, ze skoro w tubce z maseczka do kompletu dziurka
jest wieksza, to ta w peelingu ma taka byc z jakiegos istotnego powodu
(moze ma sie tam za duzo powietrza nie dostawac na przyklad, bo sie utlenia
czy cus), wiec sie po prostu przy wyciskaniu. Ale tak mi wlasnie przyszlo
do glowy, zeby do producenta napisac i zapytac, czy teoria sluszna, i czy
przelozenie peelingu do jakiegos sloiczka nie zaszkodzi. Jak cos odpisza
to doniose.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-07-25 11:32:24

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna:

> [...]
> (moze ma sie tam za duzo powietrza nie dostawac na przyklad, bo sie utlenia
> czy cus), wiec sie po prostu przy wyciskaniu.

Argh. s/prostu przy wyciskaniu/prostu meczymy przy wyciskaniu/

BA, autokorektorsko.

[allegro] i jeszcze jeden, i jeszcze raz...
Biulki matujące
Uwaga!!!! co mam zrobić żeby piegi mi nie rosły?
Tusz do rzęs (dostaje juz kręćka:P)
[wawa] Poszukiwania