Kocham Was za wskazowki biustonoszowe!!!

1. Data: 2003-06-09 12:39:14

Temat: Kocham Was za wskazowki biustonoszowe!!!
Od: "bambi" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wiem, ze to brzmi straszliwie egzaltowanie, ale naprawde doznalam
olsnienia!
Zawsze nosilam push-upy Triumpha 75A i one mi wedrowaly jak cholera z
przodu do gory i w ogole jakies flakowate byly. To sobie dzis
przymierzylam 70B i... kupilam od razu dwa. Ja sie normalnie nie
spodziwalam, ze biustonosz moze tak lezec. Beh, dziekuje wszystkim
ktore sie podzielily informacjami, juz Was w myslach ozlocilam.

Calusy
Basia