Kocham Was za wskazowki biustonoszowe!!!

From: "bambi" <f...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Kocham Was za wskazowki biustonoszowe!!!
Date: Mon, 9 Jun 2003 14:39:14 +0200

Ja wiem, ze to brzmi straszliwie egzaltowanie, ale naprawde doznalam
olsnienia!
Zawsze nosilam push-upy Triumpha 75A i one mi wedrowaly jak cholera z
przodu do gory i w ogole jakies flakowate byly. To sobie dzis
przymierzylam 70B i... kupilam od razu dwa. Ja sie normalnie nie
spodziwalam, ze biustonosz moze tak lezec. Beh, dziekuje wszystkim
ktore sie podzielily informacjami, juz Was w myslach ozlocilam.

Calusy
Basia