"Kod Leonarda daVinci" czyta Piotr Fronczewski

11. Data: 2004-10-04 16:06:52

Temat: Re: "Kod Leonarda daVinci" czyta Piotr Fronczewski
Od: Tomasz Przybysz <u...@f...pcp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Homo Usenetus "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> pisze:

>----------------------------------
>
>Tomku, to jest to ! Super! Dobrze byłoby, gdyby osoby niewidome mogły ten
>program przetestować. Chodzi o to, czy jest możliwość odszukania przycisku
>"stop/kontynuuj" przy pomocy oprogramowania dla osób niewidomych [nie mam w
>tym względzie żadnych doświadczeń...].

Zbyszku, w razie czego można wykorzystać skróty klawiaturowe programu,
o ile screenreadery nie radziłyby sobie z odczytaniem "dymków
pomocniczych".

>Programik jest malutki sto kilkadziesiąt kB, pewnie dlatego, że nie ma
>bajerów potrzebnych w programach muzycznych i co najważniejsze, zatrzymanie
>czytanie może być wznowione nie tylko po wyłączeniu i ponownym włączeniu
>programu, ale także po restarcie komputera. Program nie wymaga instalacji,
>wystarczy "odpalić" .exe. Domyślam się, że potrzebne dane zapisane są w
>pliku "1by1.ini" który "produkuje się" po pierwszym użyciu programu.

I chociaż jest taki malutki, to dla mnie jest on głównym programem do
odtwarzania muzyki. Używa on niektórych pluginów z Winampa, więc np.
można bezproblemowo go wykorzystać do odtwarzania plików ogg, mpc czy
nawet cd audio.
No i przede wszystkim nie obciąża mocno komputera, a obsługa jest
bardzo łatwa.

>Zacząłem widzieć sens mojego działania i mogę Wam obiecać, że postaram się o
>większą ilość pozycji książek czytanych, które będzie można pobrać z serwera
>ftp, który uruchomię.

Jeśli będę mógł i ryczałt na to pozwoli, to bardzo chętnie ściągnę
kilka pozycji. :-)

>Serdecznie Ci dziękuję Tomku w imieniu swoim i tych, którzy będą z tego
>programiku czytającego korzystać!

Trafiłem na playerka przez przypadek, a potem został moim ulubieńcem,
więc niech więcej osób korzysta z tak dobrego i pożytecznego programu.

>PS Jak żona mi wreszcie sprowadzi tę gosposię Ukrainkę [prawie to samo co
>Rosjanka, a może i lepiej...] i zobaczę, że ma dobry charakter , to Ci
>odstąpię :))) [ma ona mieć nie więcej jak 17 lat i wszystko potrafić, ale
>moja żona nie wiedzieć czemu na razie upiera się, że nie i nie...].

Mmm... właśnie serce rwie mi się najbardziej do Ukrainy, więc będę Ci
wdzięczny. :-)))

--
Pozdrawia... Tomek
Strona prywatna: http://www.fop.skonet.pl (26.08 - update)